اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068585421

با اجرای شرکت سورن چوب صورت گرفت

افتتاح کافی شاپ ویونا شعبه پاساژ قائم

کد: 1395043068585421

https://goo.gl/5P8y2x

، کرج , (اخبار رسمی): با وجود استقبال عمومی و تاسیس تعداد زیادی از آنها در شهرهای بزرگ، کمتر کافی شاپی را می شناسیم که توانسته باشد مانند کافی شاپ های زنجیره ویونا، خود را به یک برند سرشناس در تهران تبدیل کند.

کافه ویونا شعبه قائم، اجرا توسط شرکت سورن چوب

آخرین کافه ویونا در بازار قائم میدان تجریش، اخیرا مورد بهره برداری قرار گرفته است. سازه های چوبی فضای باز این کافی شاپ که فضایی کم نظیر و دلچسب را در بالکن این مجموعه برای مراجعین فراهم می کند، حاصل تجربه و دانش شرکت سورن چوب است.

امروزه، در ایران و به خصوص در شهرهای بزرگی چون تهران، کافی شاپ ها به مکان های مورد علاقه بخش زیادی از مردم روبرو شده اند و همین استقبال عمومی منجر به تاسیس کافی شاپ های زیادی در سطح شهر شده است. هر کدام از این کافی شاپ ها، اغلب هویت خاص خود را دارند و متناسب با آن، معماری و مشتریان خاص خود را.

اما در این میان، کمتر کافی شاپی را می شناسیم که توانسته باشد از چنان موفقیتی برخوردار شود، که نام خود را به یک برند تبدیل کند، طوری که مشتری هر کجای تهران یا ایران که باشد، بتواند با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات، وارد کافی شاپ های آن برند شود. کاری که کافی شاپ های زنجیره ای استارباکس از بیش از سه دهه پیش آن را پایه گذاری و چنان به خوبی آن را مدیریت کردند که اکنون مشتری در سرتاسر دنیا با شعباتی از استاباکس روبروست که همه از یک کیفیت استاندارد برخوردارند.

ولی کافی شاپ های زنجیره ویونا توانسته به خوبی این مهم را به انجام رساند و خود را به یک برند سرشناس در تهران تبدیل کند. سابقه تاسیس اولین کافی شاپ این مجموعه به سال 1386 بر می گردد و مدیریت این مجموعه توانسته ظرف این مدت کوتاه 16 شعبه دیگر در تهران تاسیس کند.

آخرین کافه ویونا، در طبقه بازار قائم، واقع در میدان تجریش، اخیرا مورد بهره برداری قرار گرفته است. فضای باز این رستوران که نمایی از کم نظیر از آمیختگی کوه و شهر، و نیز نمایی بی نظیر از بارگاه امام زاده صالح را برای مراجعین فراهم می کند، با طراحی و فضاسازی استثنائی شرکت سورن چوب، با بهترین نحو با سازه های چوبی آراسته شده و دل هر مراجعی را از آن خود می کند.  پرگولا، فلاورباکس، میز، دکور و نمای چوبی به عنوان سازه های چوبی در این بنا به کار رفته است.

همکاری برندهای سرشناسی چون سورن چوب و کافه ویونا در این مجموعه، که هرکدام کوله باری از دانش و تجربه را دوش می کشند، آمیخته ای از هنر و مدیریت ایرانی را به نمایش می گذارد و پا گذاشتن به آن، حس شعف و افتخار را در هر ایرانی زنده می کند. همچنین با توجه به توریستی بودن منطقه تجریش، تاسیس چنین اماکنی با استاندارهای بالای ساخت و خدمات، می تواند در افزایش پرستیژ ایران و ایرانیان در منظر توریست های خارجی تاثیر بسزایی داشته باشد.

شرکت سورن چوب، تصاویری از این پروژه را بخش اخبار جدید سایت خود آورده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سورن چوب

شرکت سورن چوب به پشتوانه دو دهه پیشتازی در عرصه سازه ها و محصولات چوبی شامل پرگولای چوبی،آلاچیق چوبی ، کلبه و خانه چوبی، روف گاردن یا بام سبز، فلاور باکس و دیگر سازه های فضای باز مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل