اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105346092

سفارش تایپ و ترجمه آنلاین با چند کلیک

کد: 13950608105346092

http://goo.gl/0rUjfI

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): با هدف تسریع و افزایش خدمات الکترونیک، امکان امتیازبندی مشتریان و استفاده از طرح‌های تخفیفی و جشنواره‌ها و انجام ترجمه و تایپ توسط مترجمین و تایپیست‌های متخصص فراهم شد.

ارسال سفارش ترچمه و تایپ به صورت کاملا آنلاین

با هدف تسریع و افزایش راحتی وگسترش خدمات خود در حوزه سفارش تایپ و سفارش ترجمه، امکان ارسال و دریافت سفارش ها را به صورت الکترونیک امکان پذیر کرده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز ترجمه و تایپ ایران، با هدف تسریع و افزایش راحتی مشتریان و گسترش خدمات خود در حوزه سفارش تایپ و سفارش ترجمه، امکان ارسال ودریافت سفارش ها را به صورت الکترونیک امکان پذیر کرده است.

از مزایای ارسال و دریافت سفارش ها به صورت الکترونیک می توان به  ارسال و تحویل سفارش تنها با چند کلیک بدون نیاز به مراجعه حضوری (صرفه جویی در هزینه) و دسترسی در طول شبانه روز و هفت روز هفته بدون وقفه (حتی در روزهای تعطیل رسمی) اشاره کرد.

همچنین کاهش رفت و آمد، صرفه جویی در زمان و هزینه جابجایی، امکان ارتباط سریع با بخش پشتیبانی سایت از طریق پنل کاربری و امکان پیگیری آنلاین مراحل انجام سفارش وجود دارد.

از سوی دیگر کاهش هزینه سفارش ها (هزینه ها ارزان تر از مکان های حضوری ) و ارتباط با یک مجموعه به جای ارتباط با یک فرد (استفاده از گروه های مختلف ترجمه و تایپ) موضوعات دیگری است که در این روش دیده شده است.

گفتنی است این موسسه با ارزیابی و طبقه بندی مترجمین و تایپیست ها می تواند سفارش ها را بر اساس رشته و گرایش های مختلف  در منزل یا محل کار مشتریان  تنها با زدن چند کلیک ممکن کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز ترجمه و تایپ ایران

مرکز ترجمه و تایپ ایران با هدف ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه های ترجمه متون علمی و عمومی و همچنین انجام تایپ و ویرایش پایان نامه در حال گسترس اهداف و خدمات خود می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان