اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108015471

دعوت به چهلمین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع

کد: 13950610108015471

http://goo.gl/45novS

، تهران , (اخبار رسمی): چهلمین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران با همکارى خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتى برگزار مى شود.

چهلمین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران

تدوین کنندگان برنامه هاى راهبردی در سطح ملى و بنگاه، چگونگی پیوند زدن و همراستا نمودن استراتژی های بنگاه به راهبرد ملی را به بحث می گذراند.

به گزارش روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، این گردهمایی با موضوع ”از استراتژﻯ بنگاه تا راهبرد ملى“ به بررسی چگونگی تدوین راهبرد ملی پرداخته و سپس مشکلات اجرا و دلایل شکست راهبردها را ریشه یابی می کند.

بنابر این گزارش، در پنل تخصصی این نشست با  حضور برخى تدوین کنندگان برنامه هاى راهبردی در سطح ملى و بنگاه، چگونگی پیوند زدن و همراستا نمودن استراتژی های بنگاه به راهبرد ملی به بحث گذاشته می شود.

این گزارش می افزاید سخنرانان کلیدی این گردهمایی در 4 محور استراتژى در سطح بنگاه، ملى و بین المللى، تدوین، پیاده سازى، اجرا و کنترل استراتژی، استراتژى در صنایع کوچک، متوسط و بزرگ و تشابه ها، تفاوت ها و نکات قابل توجه در کنترل و پایش مستمر استراتژی ها و راهبردها، برای شرکت کنندگان ارائه خواهند داشت.

گفتنی است حضور در این گردهمایی رایگان است اما لازم است حضور خود را از طریق فرم ثبت نام در گردهمایی به  نشانی iiie.ir/meeting/270 اعلام نمایید.

این گردهمایی، روز سه شنبه 16 شهریور از ساعت  16:30 الی 19:30 در سازمان مدیریت صنعتى به نشانی خیابان ولیعصر، نبش جام جم برگزار می شود و تلفن های 81032318 و 88962076 نیز برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر فرم ثبت نام در گردهمایی در دسترس و قابل استفاده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]