اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108715614

تقدیرازآتش نشانان ومدیرعامل منطقه آزادچابهار

کد: 13950610108715614

http://goo.gl/CHpo8k

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیات مدیره انجمن مالکان با اهدالوح سپاس از مدیرعامل سازمان منطقه چابهاردرخصوص اقدام به موقع پرسنل پرتلاش آتش نشانی سازمان و مهارآتش سوزی انبار کالاهای تجارو بازرگانان درفاز یکم کارگاهی تقدیر کرد.

تقدیرازآتش نشانان ومدیرعامل منطقه آزادچابهار

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار "عباسعلی اکبری" در این لوح ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان از مدیریت صادقانه، خالصانه و درک بالای وی که باعث مهار آتش سوزی و جبران خسارت جبران ناپذیر شده بود قدردانی کرد.

بر پایه همین گزارش در بخش دیگری از این لوح سپاس آمده است: مراتب سپاس و قدردانی ویژه تجار و کسبه مجتمع تجاری صالحیار را تقدیم جنابعالی نموده، امیدواریم با توکل به خداوند منان در همه عرصه ها گام های محکم و مستمری بردارید.

شایان ذکر است در حادثه آتش سوزی به انبار کالاهای تجاری واقع در فاز یکم کارگاهی شامل پتو و لاستیک خودرو که 8 شهریور ماه جاری اتفاق افتاد اکیپ آتش نشانی سازمان با مساعدت سایر آتش نشانان از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و شهرداری بندر چابهار در مدت زمان 3 ساعت به اطفاء حریق اقدام کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار