اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230855614

سفیر بنگلادش در تهران عنوان کرد

ظرفیتهای چابهارعامل روابط اقتصادی ایران وبنگلادش

کد: 13951113230855614

https://goo.gl/7ZI7cK

، تهران , (اخبار رسمی): سفیر بنگلادش در تهران گفت: ظرفیت‌های چابهار کامل کننده روابط اقتصادی دو طرفه ایران و بنگلادش است و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های آن برای استحکام روابط اقتصادی دو جانبه استفاده کنیم.

ظرفیتهای چابهارعامل روابط اقتصادی ایران وبنگلادش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار  مجیب الرحمان بویان اظهار کرد: روابط کشورها در توسعه اقتصادی آنها بسیار ارزشمند است بنابر این من فکر می‌کنم روابط اقتصادی با کشور ایران بسیار مهم و موثر خواهد بود زیرا هر دو کشور، کشورهای اقتصادی و بزرگی هستند و البته ایران نیز به مراتب مستحکم‌تر و قدرتمندتر است.

سفیر بنگلادش در تهران افزود: فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری چابهار وجود دارد که ما سعی می‌کنیم از آن استفاده کنیم زیرا برای کشور ما بسیار مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های چابهار برای استحکام روابط اقتصادی دو جانبه استفاده کنیم.

بویان بیان کرد: ظرفیت‌های چابهار کامل کننده روابط اقتصادی دو طرفه خواهد بود، احساس کردیم در زمینه پتروشیمی و فولاد و غیره می‌توانیم سرمایه‌گذاری مشترک داشته باشیم و برای ایجاد برخی صنایع سرمایه‌گذاری مشترک کنیم و این می طلبد که سرمایه گذاران کشور ما از نزدیک از چابهار بازدید داشته باشند که امروز از فرصت‌های این منطقه بازدید و بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

گفتنی است سفرا، دبیران دوم و رایزنان بازرگانی سفارتخانه های 5 کشور دنیا (افغانستان، تاجیکستان، بنگلادش، پاکستان و قزاقستان) و نمایندگان ۴۰ شرکت بزرگ داخلی جهت شرکت در نخستین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با محوریت صادرات در منطقه آزاد چابهار حضور دارند، این نمایشگاه از امروز /چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری/ آغاز به کار و تا 15 بهمن ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]