اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950612109955614

نگاه منطقه آزاد چابهار تعامل با سرزمین اصلی

کد: 13950612109955614

http://goo.gl/TC3H9j

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهاردردیدار با امام جمعه اهل سنت با اشاره به اینکه ما نیازمند حمایت علما و معتمدین هستیم تا بتوانیم خدمتگزارانی شایسته باشیم، افزود: نگاه سازمان تعامل با سرزمین اصلی است.

نگاه منطقه آزاد چابهار تعامل با سرزمین اصلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار "عبدالرحیم کردی" در ادامه بیان کرد: هدف اصلی ما تلاش در جهت جلب رضایت خدا و مردم است و وظایف و ماموریت های سازمان به نحوی پیگیری می شود تا اثرات آن در زندگی مردم در همه زمینه ها اعم از آموزش، بهداشت، خدمات و رفاه قابل لمس باشد.

کردی خاطرنشان ساخت: امیدوارم ضمن بهره گیری از رهنمودها و ارشادهای راهگشای شما بتوانیم دغدغه های مدنظرحضرتعالی را در چارچوب انجام دهیم.

مولوی عبدالرحمن ملازهی در این دیدار با تاکید بر برداشته شدن کلمه محروم از چابهار خاطر نشان ساخت: با همدلی کمر بسته و بهترین ها را برای جامعه رقم بزنیم.

وی اظهارداشت: موفقیت و رمز پیروزی در وحدت است و خلاف وحدت باعث شکست و شدت تفرقه می شود که دشمنان اسلام در تلاش ایجاد تفرقه هستند.

امام جمعه اهل سنت چابهار با ابراز خرسندی از اعتماد نسبت به واگذاری مسئولیت مدیریت منطقه آزاد چابهار به یک فرد جوان و بومی تصریح کرد: امیدوارم از این اعتماد نهایت استفاده را ببریم و در جهت رفع نواقص و آبادانی و توسعه منطقه و استان گام برداریم.

شایان ذکر است در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه اهل سنت چابهار انجام شد، معاونین، مدیران و مشاوران سازمان منطقه آزاد چابهار نیز حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار