اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113545827

پس از کسب کرسی هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی صورت گرفت

تبریک رییس کمیته ملی المپیک به رسول خادم

کد: 13950614113545827

http://goo.gl/ezVorz

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته ملی المپیک طی پیامی انتخاب رسول خادم بعنوان "عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی" را تبریک گفت.

تبریک رییس کمیته ملی المپیک به رسول خادم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک رییس کمیته ملی المپیک خطاب به رسول خادم رییس فدراسیون کشتی کشورمان آمده است:

خدای بزرگ را شاکرم جامعه ورزش کشورعزیزمان با حضور مدیران لایق و خستگی ناپذیری همچون جنابعالی می رود تا قله های افتخار آمیز متعددی را در عرصه بین المللی در نوردد.

بدون تردید  انتخاب جنابعالی آنهم با حداکثر آرا  بعنوان عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی،بیانگر توانمندی شما در مدیریت مطلوب و دلسوزانه ورزش اول کشورمان در عرصه داخلی و خارجی بوده و بی شک می تواند باعث توسعه و رشد هر چه بیشتر این رشته ورزشی که ریشه در تاریخ ورزش جهان دارد در عرصه منطقه ای،قاره ای و جهانی گردد.

لذا بر خود واجب و لازم می دانم  ضمن قدردانی از تلاش های بی شائبه حضرتعالی در راس فدراسیون کشتی،این موفقیت را به شما و جامعه ورزش کشور تبریک گفته و برای ورزش ملی کشورمان  آرزوی  موفقیت دارم.

امید است بااتکا به درگاه خداوند متعال در کلیه شئون زندگی به ویژه پیشبرد و گسترش ورزش اول کشورمان موفق ومؤید باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش