اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116755492

چند راهکار برای از بین بردن انواع لکه لباس

کد: 13950617116755492

http://goo.gl/QtlB73

، تهران , (اخبار رسمی): هر لباسی که بپوشیم با هر رنگ و هر جنسی ممکن است لکه ای روی آن بیفتد، این لکه ها گاهی با شستشوی ساده با دست یا با ماشین لباس شویی به راحتی از بین می روند

چند راه کار جالب برای از بین بردن انواع لکه لباس

ممکن است روی لباس در اثر مجاورت با فلزاتی مثل آهن لکه بیفتد، برای پاک کردن آن باید چند قطره آب لیمو به همراه نمک روی لکه لباس بریزید

به گزارش روابط عمومی شیپور، لکه ها گاهی با شستشوی ساده با دست یا با ماشین لباس شویی به راحتی از بین می روند ولی بعضی از آن ها به قدری سمج هستند که با هیچ ماده شوینده ای از بین نمی روند، البته شاید کم رنگ شوند یا تغییر رنگ بدهند ولی همچنان باقی می مانند و لباس را از شکل و شمایل اولیه اش می اندازند.
برای حل این مشکل چند راه کار ساده معرفی می کنیم که نیازی به هزینه هم ندارد، کافی است از مواد طبیعی که در هر خانه ای پیدا می شود استفاده کنید و به راحتی طبق دستور عمل های زیر انواع لکه روی لباس ها را از بین ببرید.
لکه اول که خیلی از کارمندها، معلم ها، دانش آموزها و دانشجوها با آن مواجه می شوند لکه خودکار است، که اغلب روی لباس باقی می ماند و با شستشو هم پاک نمی شود، اگر لباس سفید رنگ باشد حتی در صورت استفاده از مایع سفید کننده لکه لباس همچنان باقی خواهد ماند، پس…

چطور می توانیم لکه خودکار را از روی لباس پاک کنیم؟

کافی است از گلیسرین استفاده کنید؛ گلیسیرین را روی لکه خودکار بریزید و بعد با پنبه روی آن بکشید، لکه لباس به سرعت پاک خواهد شد.

چطور می توانیم لکه گل را از روی لباس پاک کنیم؟

لباس بچه ها معمولا گلی یا خاکی می شود و لکه آن هم به راحتی پاک نمی شود اما نگران نباشید، برای این کار کافی است یک عدد سیب زمینی را نصف کنیم روی لکه بمالیم بعد لباس را در آب سرد خیس می کنیم و بگذاریم چند دقیقه بماند، اگر لکه لباس همچنان باقی بود با پنبه و الکل روی آن بکشیم تا کاملا پاک شود
چطور می توانیم لکه سوختگی را از روی لباس پاک کنیم؟
ممکن است در اثر حواس پرتی حین سیگار کشیدن آتش سیگار را زیادی نزدیک لباس تان بگیرید و لکه ای روی آن ایجاد شود، در این گونه مواقع معمولا لکه ای که از سوختگی باقی می ماند، زرد رنگ است برای از بین بردن این لکه باید با قند روی آن بکشید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا لکه پاک شود اما مراقب باشید این کار را به آهستگی انجام دهید تا لباس بر اثر ساییدگی زیاد پاره نشود.

چطور لکه زنگ زدگی را از روی لباس پاک کنیم؟

ممکن است روی لباس در اثر مجاورت با فلزاتی مثل آهن لکه بیافتد، برای پاک کردن لکه لباس باید چند قطره آب لیمو به همراه نمک روی لکه لباس بریزید، سپس اجازه دهید تا حدود ده تا دوازده دقیقه در همان حالت بماند و بعد روی آن را اتو بکشید، لکه لباس کاملا از ببن خواهد رفت.
اگر روی لباس تان لکه عرق مانده است می توانید مطلب چطور به سرعت لکه عرق را از روی لباس پاک کنیم مطالعه کنید.
به کانال تلگرام شیپور بپیوندید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس