اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124580365

آغاز ارائه‌ سرویس VOD آی‌سیما درتلکام2016

کد: 13950623124580365

http://goo.gl/DAXFgH

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت‌نام سرویس VODآی‌سیما برای مشترکان شرکت مخابرات تهران، همزمان با نمایشگاه تله‌کام آغاز می‌شود.

آغاز ارائه‌ی سرویس VOD آی‌سیما درتلکام2016

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات، آی‌سیما برای اولین بار در ایران، این فناوری را بر بستری اینترانتی و با محتوای جامع تصویری و صوتی در اختیار مشترکان ای‌دی‌اس‌ال (ADSL) شرکت مخابرات قرار داده است. کاربران می‌توانند با دراختیار گرفتن ست‌آپ‌باکس (STB ) پیشرفته‌ی آی‌سیما و اتصال آن به مودم ای‌دی‌اس‌ال خود، بدون آنکه بهایی بابت ترافیک اینترنتی بپردازند، هزاران ساعت از محتواهای جذاب را بر روی دستگاه گیرنده خود مشاهده نمایند. خدمات VOD آی‌سیما، جذاب ترین بخش سرویس آی‌پی‌‌تی‌وی (IPTV) است.

بر اساس این گزارش هم‌اکنون این محتواها در قالب یک آرشیو جامع و گسترده و در سه گونه‌ی ویدئودرخواستی (VOD)، صدای درخواستی (AOD) و برنامه‌های کاربردی (Apps)، بر روی سامانه‌ی آی‌سیما قرار گرفته و در دسترس مشترکان این سرویس خواهند بود.

 علاقه‌مندان به خرید این سرویس می‌توانند در روزهای نمایشگاه تله‌کام 2016 به غرفه‌ی آی‌سیما در سالن گروه مخابرات ایران مراجعه نموده و یا بعد از نمایشگاه با شماره تلفن 1535 تماس بگیرند.

مراحل‌ تهیه سرویس  Iseema VOD  عبارتند از:

1- تماس تلفنی با مراکز فروش آی‌سیما یا دفاتر شرکت مخابرات استان تهران.

2-احراز شرایط فنی دریافت سرویس (بررسی ظرفیت خط DSL و کارآیی مودم ADSL مشترک)

3-پرداخت حق اشتراک (آبونمان ماهانه) سرویس

4- خرید دستگاه ست‌آپ‌باکس آی‌سیما (iseema stb)

5- نصب و راه‌اندازی سرویس در محل مشترک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]