اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219990365

۳۴ درصد تلفن های همگانی فاقد کارکرد هستند

کد: 13951025219990365

https://goo.gl/B5hxq7

، تهران , (اخبار رسمی): از ۱۲۰ هزار دستگاه تلفن همگانی در سطح کشور، حدود ۷۹ هزار دستگاه با میانگین کارکرد ماهانه ۳۷ هزار تومان بوده و ۴۱ هزار دستگاه تلفن همگانی (۳۴ درصد) فاقدکارکرد هستند.

۳۴ درصد تلفن های همگانی فاقد کارکرد هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام با اعلام این مطلب افزود: طبق نتایج آماری تحقیقات صورت گرفته تا آذر ۹۵، تعداد تلفنهای همگانی در سال ۸۸ معادل ۱۷۶ هزار دستگاه بود و بنابراین به صورت میانگین، درآمد این بخش نسبت به ۷ سال پیش روندکاهشی داشته است.

وی افزود: بیشترین تلفن همگانی در استان تهران و البرز وکمترین آن در استان ایلام قرار دارد. این درحالی است که ۳۴ درصد از تلفنهای همگانی کشور، فاقد درآمد رها شده و می بایست از شبکه تلفن همگانی جمع آوری شوند.

سخنگوی مخابرات اضافه کرد: ازمجموع کارتهای تلفن مصرفی (ماهانه) درکل کشور، استان تهران، آذربایجانشرقی و فارس در رتبه‌های اول تاسوم قرار دارند.

وی یادآور شد: تادهه ۸۰ توسعه شبکه تلفن همگانی از مهمترین برنامه های شرکت مخابرات بود، اما بعدها با توجه به توصیه اتحادیه بین المللی ITU و همچنین افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت و تلفن همراه و ارائه سرویسهای ارزش افزوده در سطح وسیع، شاهدکاهش تلفن همگانی در کشور از سال ۸۹ هستیم.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، میزان مصرف جهانی کارت تلفن همگانی در سال ۲۰۱۱ میلادی (سال ۱۳۹۰ ) را معادل ۲۲۰ میلیون کارت اعلام کرد و افزود: با بررسیهای انجام شده میزان مصرف سالانه کارت تلفن همگانی در ۱۰ بازار اول جهان، کشورهای مکزیک، ایران وترکیه در جایگاه اول تاسوم قرار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]