اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624124835492

8 راه جادویی از بین بردن لکه روغن از لباس

کد: 13950624124835492

https://goo.gl/FJwmYg

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از متداول ترین مشکلاتی که ممکن است شما در مهمانی ها و مجالس با آن روبرو شوید، ریختن غذا، سس و یا روغن خوراکی ها روی لباس شب تان است. این مسئله یکی از شایع ترین آسیب هایی است

8 راه جادویی از بین بردن لکه های روغن از لباس شب

در از بین بردن لکه های روغنی زمان حائز اهمیت است

به گزارش روابط عمومی شیپور، در اینجا چند روش پاک کردن روغن هایی مانند روغن پخت و پز، نارگیل و زیتون را ارائه می کنیم تا پس از پاک کردن لکه ها بتوانید لباس شبی را چندین بار پوشیده اید و دیگر نمی خواهید آن را بفروشید در سایت شیپور به صورت کاملا رایگان آگهی کنید تا در سریعترین زمان و بدون صرف کوچکترین هزینه ای فروخته شود.

1-از یک دستمال کاغذی برای پاک کردن روغن روی لباس استفاده کنید. به این شکل که دستمال کاغذی روی لکه بکشید.

2-از پودر جوش شیرین استفاده کنید. در این حالت جوش شیرین را روی لکه بریزید و به مدت 60 دقیقه صبر کنید. پس از آن شما شاهد تغییر رنگ جوش شیرین خواهید بوید. این ماده با جذب روغن لباس، قهوه ای رنگ می شود. سپس با یک وسیله مانند کارت، جوش شیرین را از روی لباس پاک کنید. برای لکه های بزرگتر و عمیق تر، این فرآیند را تکرار کنید. در صورت یکه جوش شیرین در خانه ندارید از آرد ذرت استفاده کنید.

3-از پودرهای شوینده ماشین لباس شویی استفاده کنید. در این حالت یک اسفنج مرطوب آغشته به پودر شستشو را روی لکه بکشید تا زمانی که روی لکه پر از کف شد. سپس با یک مسواک قدیمی، لکه لباس شبرا پاک کنید.

4-لباس را با آب گرم بشوید. لکه در اثر آب گرم از بین می روند. در این صورت باید ضمن استفاده از پودر شستشوی لباس مقداری سرکه برای از بین بردن بوی روغن، در آب بریزید.

5- از اسپری موی سر استفاده کنید. برای این کار اسپری را با فشار روی لکه بپاشید. این ماده باعث آزاد شدن مولکول های روغن می شود. سپس آن قسمت از لباس را بشویید.

6-شامپوهای مخصوص موهای چرب به شما کمک خواهند کرد. این نوع شامپوها برای از بین بردن چربی مو طراحی شده اند پی قاعدتاً می توانند روغن روی لباس را نیز تمیز کنند.

7-می توانید برای از بین بردن لکه های روغنی از نوشابه استفاده کنید. البته این ماده تنها برای لکه هایی مؤثرند که فقط چند ساعت از ریختنشان روی لباس گذشته باشد. در این حالت یک تا دو ساعت قسمتی ازلباس شب را که روغنی شده است در مایع نوشابه بخوابانید و سپس آن را بشویید. پس از آن مطمئنا هیچ اثری از لکه را نخواهید یافت.

8-ژل آلوئه ورا برای پاک کردن لکه روغن مفید است. ابتدا لباس را خیس کنید و بعد ژل را روی لکه بمالید. پس از تکرار این کار، لکه محو خواهد شد.

در پایان لازم است یک نکته کلیدی را برای شما عنوان کنیم، در از بین بردن لکه های روغنی زمان حائز اهمیت است. بهتر است زمانی که لباس شب شما به هر نوع از روغن ها آغشته شد بدون فوت وقت دست به تمیز کردن آن بزنید. در غیر این صورت شما با مشکل مواجه خواهید شد. زیرا روغن به عمق تار و پود لباس نفوذ می کند و به راحتی جذب مواد شوینده به کار گرفته تان نخواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس