اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129605368

با افتتاح محل جدید شعبه مرکزی بانک پارسیان

سوپرمارکت مالی فعال شد

کد: 13950628129605368

https://goo.gl/xfZLo2

، تهران , (اخبار رسمی): سوپرمارکت مالی بانک پارسیان درساختمان جدید شعبه مرکزی به منظور ارائه انواع خدمات سرمایه گذاری تا صرافی افتتاح شد.

بانک پارسیان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، کورش پرویزیان درمراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه مرکزی ضمن تبریک به تمام همکاران و مجموعه بانک پارسیان و تبریک اعیاد قربان و غدیر و سالروز تاسیس بانک پارسیان، گفت: این دارایی مردم، ملت،سپرده گذاران و سهامداران است و باید از ظرفیت های موجودآن به نحو شایسته ای در جهت رونق اقتصاد و تولید کشور و خدمت به همشهری‌های عزیزمان در تهران و مردم و مشتریان عزیزمان استفاده شود.

وی در ارتباط با ویژگی‌های شعبه‌ای که افتتاح می‌شود نیز گفت: این شعبه ویژگی های خاصی دارد و باید متفاوت از شعب دیگر باشد.

پرویزیان بیان کرد: این مجموعه با زیربنای مفید، قاعدتاً طراحی‌های خاصی دارد که بخشی از آن با ظرفیتی که ما الان داریم در حال استفاده است و بخش عمده آن باید در آینده کار شود و این تبدیل شود به یک مرکز مالی برای شهر تهران و به ویژه غرب تهران. و ما دنبال این هستیم که مردم و عزیزان شهروند در این منطقه بتوانند همه نوع خدمات مالی از جمله مشاوره مالی را از این مجموعه دریافت کنند.

او ادامه داد: زنجیره بانک پارسیان هم زنجیره نسبتاً کاملی است و در شرکت‌ها و هدلینگ‌های مختلف پراکنده است. این ظرفیت را انشالله بتوانیم در این مجموعه داشته باشیم و از اینجا این خدمات‌رسانی را به مردم انجام دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پارسیان

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه