اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133724889

یک نرم افزار چند منظوره که از موبایل شما محافظت می کند

نظارت بر گوشی هوشمند با Lookout

کد: 13950701133724889

https://goo.gl/24gGYU

، نیشابور , (اخبار رسمی): امروز می خواهیم نرم افزار چندمنظوره جذاب و کارآمدی را به شما معرفی کنیم که یکی از ویژگی های منحصربفرد آن ردیابی گوشی سرقتی شماست.

نظارت بر گوشی هوشمند با Lookout

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب24، هرلحظه خطرهای بسیاری می تواند گوشی هوشمند و تبلت شما را تهدید کند.ازجمله خطر به سرقت رفتن دستگاه شما،به سرقت رفتن اطلاعات و داده های دستگاه هوشمند شما و … همه آنها می توانند امنیت موبایل شما را به خطر بیندازند.گاهی اوقات شما نیاز فوری و ضروری دارید تا دستگاه تلفن همراهتان را که به سرقت رفته است پیدا کنید.با کمک نرم افزار Lookout  که در دو نسخه Android و  IOS  موجود است از تلفن همراه خود مراقبت کنید.

ویژگی های این نرم افزار را به اختصار بررسی می کنیم:

محافظت مداوم

اطلاع رسانی مداوم در صورت هر گونه نصب برنامه بر روی گوشی شما به طوری که درصورت ناامن بودن هشدار داده و از نصب برنامه مذکورجلوگیری می کند. 

محافظت از گوشی در برابر سرقت

ارسال یک ایمیل با محتوای مکان گوشی سرقتی شما و هم چنین عکس سارقی که در تلاش بوده تا به محتویات گوشی شما دسترسی پیدا کند.این نرم افزار با دقت بسیاری محل گوشی شما را هنگامی که به سرقت رفته است پیدا می کند و به آدرس ایمیل پیش فرض به هنگام نصب می فرستد.همچنین امکانی را فراهم می کند تا شما در این مواقع صدای آژیر بلندی را از گوشی سرقتی تان پخش کنید،حتی اگر سایلنت باشد.

یافتن گوشی گم شده

مناسب ترین راه برای پیدا کردن گوشی شما وقتی نمی دانید آن را کجا گذاشتید!امکان بلند شدن صدای خاص تا در خانه یا محل کار گوشی خود را پیدا کنید.

قایلیت Backup گیری از شماره مخاطبین و تصاویر

 ذخیره یک کپی از اطلاعات تماس خود و تصاویر مهم – دسترسی به آنها در هر زمان از طریق سایت  Lookout.com

دسترسی به سایت های امن و دیگر ویژگی های جذاب همه و همه در نرم افزار امنیتی Lookout با یک دانلود ساده

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]