اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136206105

در رشته اسکواش

اسامی باشگاههای شرکت کننده در لیگ های 95 اعلام شد

کد: 13950704136206105

https://goo.gl/ZTwsuP

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم قرعه کشی لیگ های برتر و دسته یک اسکواش ایران در محل وزارت ورزش با نمایندگان باشگاه ها برگزار شد

اسامی باشگاههای شرکت کننده در لیگ های 95 اعلام شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش،  باشگاههای حاضر در لیگ های سالجاری نهایی و در حضور نمایندگان تام الاختیار حاضر قرعه کشی شدند رییس فدراسیون اسکواش در ابتدای

مراسم گفت: لیگ برآیند تلاش همه هیات های استانی است  که توانسته اند با اوضاع اقتصادی نه چندان مناسب فعلی کشور با این عشق و علاقه در لیگ حضوری ستودنی داشته باشند.

این مراسم که 5 ساعت بطول انجامید بدقت  لیگ از منظر های مختلف توسط رییس و دبیر سازمان لبگ و نمایندگان باشگاه ها مورد نقد و بررسی و نکات مهم لیگ های سالجاری تبیین و لازم الاجرا شد اصلی ترین محورهای مراسم بشرح زیر اعلام و ابلاغ شد.
در بخش بانوان، 7 باشگاه لیگ برتری و 7 باشگاه لبگ دسته یک قرعه کشی شدند،در بخش آقایان، 8 باشگاه لیگ برتری و 9 باشگاه لیگ دسته یک قطعی و قرعه کشی شدند،هر باشگاه دو پیراهن با دو رنگ  متفاوت که بکی اصلی و دبگری رنگ دوم استان در بخش مردان تعیین شد،در بخش بانوان سارافون یا گرم کن یک شکل برای حضور در مراسم تعیین شد،مقرر شد که لگو یا نام باشگاه برای حمایت بیشتر و بهتر  برندها بر پشت البسه چاپ شود.
 نماینده کیش اعلام امادگی خود را برای میزبانی هفته اخر و مراسم اختتامیه همه لیگ های برتر و دسته یک عنوان کردکه مورد تایید اعضا قرار گرفت.
 برای حمایت از باشگاه ها  و فشار مالی کمتر به آنان لیگ برتر در 4 مرحله برگزار می شود میزبانان هفته های اول و دوم لیگ با رای اعضا و اعلام امادگی استان ها و اولویت  زمانی در اعلام امادگی  و شرایط  استاندارد سالن ها مشخص شدند.
 حق اعتراض خارج از عرف بکلی منتفی اعلام شد مقرر شد سرپرستان تیم ها افرادی باشند که بلوغ فکری  و درک بالایی از حوزه مسولیت خود داشته باشند و فکر نکنند تمام وظیفه انان رفتارهای تند و  احساسی که الگوی نامناسبی برای ورزشکاران در جامعه باشتد.
 میزبان  های لیگ های دسته یک موظف هستند تا محل اسکان مناسب برای تیم ها بطور رایگان تامین نماید ، رنکینک 31  شهریور اعلام شده توسط کمیته مسابقات اصل قرار می گیرد.

قراردادهای تکمیل شده بازیکنان تا 15 مهر باید در اختیار سازمان لیگ قرار گیرد لیگ دسته یک در سه دوره و دو منطقه برگزار می شود در دو دسته برگزار می شود از هر گروه سه تیم بالا آمده با هم رقابت  خواهند کرد.
 مسابقات لیگ در دهه اول ماه آبان با هماهنگی کمیته مسابقات و آموزش و تیم های ملی شروع می شود لیگ های سالجاری ایران با سی و یک باشگاه ورزشی برگزار می شود که در نوع خود یک رکورد  محسوب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران

شته ورزشی اسکواش تاریخچه ای خاص دارد.بازی هایی که با استفاده ازدیوار وپرتاب انواع توپ های دست ساز مثل گوی های پارچه ای و چوبی به سمت آن وکنترل آن دربرگشت ها دربسیاری از کشورها وجود داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | باشگاه‌ها