اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140235585

درجام کنفدراسیون والیبال آسیا

استرالیا و قزاقستان حریفان خود را شکست دادند

کد: 13950706140235585

https://goo.gl/sEydza

، تهران , (اخبار رسمی): تیم های استرالیا و قزاقستان در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون مردان آسیا حریفان خود را شکست دادند و حریف یکدیگر برای کسب عنوان پنجمی این رقابت ها شدند.

استرالیا و قزاقستان حریفان خود را شکست دادند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره جام کنفدراسیون مردان آسیا امروز (سه شنبه) با چهار دیدار در سالن والیبال شهر ناخون پاتوم تایلند پیگیری می شود.
در نخستین مسابقه این مرحله تیم های تایلند و قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند که قزاق ها سه بر یک میزبان را شکست دادند .
تایلندی ها در ست دوم 25 بر 17 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 23 مغلوب قزاقستان شدند.
در دومین مسابقه گروه چهار تیمی که برای عنوان های پنجم تا هشتم تلاش می کنند، تیم ملی والیبال استرالیا موفق به شکست سه بر یک کره جنوبی شد. با این نتیجه کره جنوبی مدافع عنوان قهرمانی باید برای کسب مقام هفتمی فردا به مصاف تایلند میزبان این رقابت ها برود.
ملی پوشان کره جنوبی در ست سوم 27 بر 25 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 19 مغلوب استرالیا شدند.
داود نافعی داور بین المللی ایران نیز به عنوان داور دوم قضاوت دیدار کره جنوبی و استرالیا به عهده داشت.بدین ترتیب فردا (چهارشنبه) و در آخرین روز این رقابت ها تیم های کره جنوبی و تایلند برای کسب جایگاه هفتم، تیم های استرالیا و قزاقستان برای جایگاه پنجم این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.
تیم ملی ب والیبال ایران نیز از دقایقی دیگر و در مرحله نیمه نهایی به مصاف ژاپن می رود. ملی پوشان ایران در صورت شکست ژاپن در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار چین و چین تایپه خواهند رفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش