اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146225428

در پی کسب عنوان سومی رقابت های جام جهانی فوتسال

وزیر ورزش و جوانان این قهرمانی را تبریک گفت

کد: 13950711146225428

https://goo.gl/BbHWN3

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب عنوان سومی جام جهانی فوتسال توسط جوانان ورزشکار کشورمان را گامی بلند برای فتح سکوهای پرافتخار در آینده ای نزدیک دانست.

وزیر ورزش و جوانان این قهرمانی را تبریک گفت

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی  وزارت ورزش و جوانان ، متن پیام دکتر محمود گودرزی به شرح ذیل است:
جوانان ترسیم کننده افقی روشن در ابعاد مختلف توسعه هستند و این بار جوانان ورزشکار و برومند کشورمان با کسب عنوان سومی رقابت‌های جام جهانی فوتسال 2016 نشان دادندکه با برنامه ریزی و اهتمام بیشتر می توان تمامی سختی ها را به شیرینی پیروزی تبدیل کرد.
اینجانب ضمن عرض تبریک به خاطر ایستادن بر سکوی سومی مسابقات 2016 کلمبیا ،امیدوارم در رویدادهایی ‌بعدی شاهد موفقیت های بزرگتر باشیم ،چرا که جوانان ما شایسته ی برترین ها هستند.
تلاش شما را ارج می نهم و برای تان از خداوند متعال ارزوی موفقیت دارم.
محمود گودرزی
وزیر ورزش و جوانان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش