اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243525428

به دستور رییس جمهوری

ورزشگاه 5 هزار نفری قوچان افتتاح شد

کد: 13951221243525428

https://goo.gl/DeO2Z6

، تهران , (اخبار رسمی): به دستور رییس جمهور کشورمان از طریق ویدئو کنفرانس ورزش گاه 5 هزار نفری قوچان توسط وزیر ورزش و جوانان رسما افتتاح شد.

ورزشگاه 5 هزار نفری قوچان افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان  مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح ورزش گاه 5 هزار نفری قوچان ضمن تشکر از روحانی به خاطر وقتی که به افتتاح این پروژه اختصاص دادند گفت: کار ساخت این ورزش گاه بسیار زیبا و موثر در حوزه ورزش و جوانان از سال 88 در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع آغاز شد که امروز با هزینه ای 14 میلیارد تومانی به دستور شما افتتاح می شود.

سلطانی فر ادامه داد: در وزارت ورزش و جوانان از سالهای گذشته 25 پروژه 15 هزار نفری را در دست ساخت داشتیم که تا کنون 16 پروژه به بهره برداری رسیده است و سه پروژه 15 هزار نفری دیگر شامل بیرجند در خراسان جنوبی بجنورد در خراسان شمالی و بوشهر آماده افتتاح هستند و ما منتظریم که با سفر شما این پروژه ها را افتتاح کنیم.
سلطانی فر ورزش گاه 50 هزار نفری میانرود شیراز را یکی دیگر از پروژه های بزرگ ورزش ی کشور نام برد و افزود: به صورت شبانه روزی کار می کنیم تا این پروژه که یکی از آرزوهای اهالی فوتبال استان فارس است را نیز هر چه زودتر به بهره برداری برسانیم.
وزیر ورزش و جوانان همچنین از درحال ساخت بودن 43 ورزش گاه 5 هزار نفری در کشور خبر داد و افزود: پروژه ورزش گاه قوچان ششمین پروژه 55 هزار نفری است که افتتاح می شود و با تلاش ویژه همکاران در استانها سه پروژه 5 هزار نفری تربت حیدریه. اسلامشهر و پاکدشت نیز آماده و طی هفته های آتی افتتاح خواهند شد.
در ادامه روحانی رییس جمهور کشورمان که از طریق ویدیو کنفرانس در ارتباط بود با تشکر از تلاش ها و زحماتی که وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور برای رشد و توسعه این دو حوزه مهم انجام می دهد تشکر و قدردانی کرد و گفت: برای تمامی زحمتکشان این دو حوزه آرزوی توفیق و سربلندی دارم. دوست داشتم من هم آنجا بودم و در میان مردم خونگرم قوچان از هوای بسیار خوب آنجا نیز استفاده می کردم.
در پایان دکتر روحانی با استعانت از خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر(عج) دستور افتتاح ورزش گاه 5 هزار نفری قوچان را صادر کرد و این ورزش گاه توسط دکتر سلطانی فر افتتاح شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | مکان‌های ورزشی