اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146236237

آخرین پیش رویداد پایش با حضور بنیان‌گذاران «یونش»

کد: 13950711146236237

https://goo.gl/hKJ2xK

، تهران , (اخبار رسمی): پیش رویداد چهارم پایش توسط مرکز رشد شهرداری کرج 14 مهر ماه سال 95 در باشگاه میلاد شهرداری کرج و با حضور دانشجویان برتر مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج و با هدف تجاری سازی ایده ها در حوزه شهری برگزار می‌شود.

آخرین پیش رویداد پایش با حضور بنیان‌گذاران یونش برگزار می‌شود

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی یونش، بنیان گذاران استارتاپ «یونش» که در حوزه محتوای آموزشی کار می کند در آخرین پیش رویداد استارتاپ ویکند شهری کرج(پایش)، که به همت مرکز رشد شهرداری کرج برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد تا  تجربیات خود را بازگو کنند.

مهسا جنتی هم‌بنیان گذار یونش ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این رویداد، بیان کرد: این رویداد ها به جوانان و دانشجویان خلاق و صاحب ایده کمک می‌کند با توجه به تجربیات افراد حاضر ایده های خود را تا حدودی اعتبارسنجی کنند، با چالش های پیش رو آشنا شوند و با آمادگی در رویداد استارتاپ ویکند شهری کرج با نام پایش در 3 روز آخر مهر ماه شرکت کنند.

محمدحسین امیری یکی دیگر از بنیان‌گذاران یونش درباره هدف از شرکت در این رویداد اظهار داشت: ما تجربه ی حضور در استارتاپ ویکند و رویارویی با چالش های آن را داشتیم و هدف ما از شرکت در این رویداد انتقال تجربه های مفید در خصوص استارتاپ ها و چالش های پیش رو  و رویداد استارتاپ ویکند به جوانان خلاق و دانشجویان حاضر در رویداد است.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ کارآفرینی و استارتاپ، تشریح کرد: جوانان و دانشجویان پر شور شهر کرج پتانسیل فوق العاده‌‌ای دارند اما گاهی با کمبود امکانات و حمایت مواجه می‌شوند، نیاز به برگزاری چنین رویداد هایی برای آشنایی بیشتر این جوانان با مباحث کارآفرینی و دریافت تجربیات از زبان مربیان و کارآفرینان برتر داخلی احساس می‌شود.

فرشاد حسن زاده دیگر بنیان گذار این استارتاپ در زمینه فعالیت‌های یونش گفت: یونش پلتفرم آنلاین اشتراک گذاری دانش بین دانشجویان است، هدف اصلی ما فراهم کردن محیطی برای تعامل دانشجویان و کمک به موفقیت بیشتر آنها در دانشگاه است، شروع کار یونش در استارتاپ ویکند اردیبهشت شهر کرج بوده است و در حال حاضر ما در دوره پیش شتابدهی شتابدهنده آواتک با نام آواکمپ حضور داریم.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانند به صفحه این رویداد در ایوند و وبلاگ یونش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونش

یونش یک پلت‌فرم تعاملی مدیریت یادگیری است، ما بستری آنلاین را برای اساتید، مدرسان، موسسات آموزشی و دانشگاه ها فراهم کرده‌ایم و با امکانات، خدمات و سرویس هایی که ارائه می‌دهیم سعی داریم فرایند های مدیریت کلاس، تمرین و مدیریت ارتباط با دانشجویان را تسهیل کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش