اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150485614

توسعه چابهاردرگرو مشارکت سرمایه گذاران داخلی

کد: 13950713150485614

https://goo.gl/mwFsJM

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر صنایع منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار گفت: مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت منطقه آزاد چابهار و تسریع در اتمام طرح های در دست اجرا شود.

توسعه چابهاردرگرو مشارکت سرمایه گذاران داخلی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار مجتبی اسدی در نشستی با مدیران و کارشناسان شرکت سامان فولاد بیرجند در چابهار اظهار داشت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی با سفر به بندر چابهار و مشاهده توانمندیها، ظرفیتها و موقعیت تجاری و اقتصادی آن تمایل خویش را برای حضور و سرمایه گذاری اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: حضور بخش خصوصی داخلی برای ما اهمیت بیشتری دارد و تمامی زمینه های سرمایه گذاری را برای آنان فراهم خواهیم کرد.

وی گفت: بندر و منطقه آزاد چابهار فرصت های خوبی را برای سرمایه گذاری فراهم کرده اند که از جمله آنها معافیت مالیاتی20 ساله برای تمامی فعالیت ها در حوزه های مختلف است.

وی ادامه داد: چابهار ظرفیت خوبی در زمینه اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و تجاری دارد و نیاز است کارخانه های فولاد کشور مشارکت در اجرای طرح های مختلف در این بندر را داشته باشند.

وی گفت: چابهار قطب سوم پتروشیمی و خودروسازی کشور می شود و اجرا خط آهن و طرح های بزرگ و کوچک نیاز به حضور سرمایه گذاران داخلی دارد.

مدیرعامل کارخانه سامان فولاد بیرجند نیز گفت: سیستان وبلوچستان و چابهار مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است و ما نیز تمایل زیادی برای حضور دراین منطقه داریم.

رمضان احمدی افزود: مردم سیستان وبلوچستان همکاری خوبی با سرمایه گذاران دارند و این منطقه محروم برای فعالیت اقتصادی اهمیت ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: کارخانه سامان فولاد بیرجند می تواند در زمینه ساخت و مشارکت در طرح ریل گذاری راه آهن، سازه های بتنی و اجرای طرح های عمرانی و اسکلت های فلزی کمک زیادی برای دولت و بخش خصوصی چابهار باشد.

هیات تجاری و سرمایه گذاری کارخانه سامان فولاد بیرجند روز گذشته /یکشنبه/ به منظور بررسی وضعیت سرمایه گذاری وارد منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار شده است.

این هیات تجاری و اقتصادی در سفر 2 روزه از پیکره های صنعتی و کارگاهی منطقه آزاد، بازارها و مراکز تجاری- صنعتی، مجتمع پتروشیمی توسعه نگین مکران، مناطق تفریحی، گردشگری و نوار ساحلی و کوههای مریخی و بندر شهید بهشتی دیدن کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار