اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161390420

ویژه گوشی های هوشمند آغاز شد

تولیدتراشه‌های 10نانومتری برای اولین باردرجهان

کد: 13950726161390420

https://goo.gl/3EEVFx

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سامسونگ اعلام کرد: برای اولین بار در جهان تولید انبوه تراشه های 10 نانومتری را آغاز کرده است. در حال حاضر اکثر تراشه های مورد استفاده در محصولات الکترونیکی 16 نانومتری هستند.

آغازتولیدتراشه‌های 10نانومتری برای اولین باردرجهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سامسونگ، این شرکت در بیانیه خود تصریح کرده که اولین مجموعه از محصولات فناوری مجهز به تراشه های 10 نانومتری اوایل سال آینده میلادی در دسترس علاقمندان قرار می گیرند. در این بیانیه اشاره ای به نوع و مشخصات این محصولات و شرکت های سازنده آنها نشده است.

شرکت کوالکوم که قصد دارد مدل تازه تراشه های اسنپ دراگون 830 را با استفاده از فناوری 10 نانومتری تولید کند به همین منظور قراردادی با سامسونگ منعقد خواهد کرد.

پردازنده هایی که پس از همکاری دو طرف تولید می شوند در نیمی از گوشی های هوشمند گالکسی اس مورد استفاده قرار می گیرند. عرضه این گوشی هوشمند قدرتمند در بازار از اوایل سال 2017 میلادی آغاز می شود.

سامسونگ این روزها به علت انفجار مکرر باتری گوشی های گالکسی نوت 7 خود با فشارهای فزاینده ای مواجه بوده و امیدوار است با انتشار اخبار مثبت این چنینی تا حدی از سیل انتقادات از خود بکاهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامسونگ

Samsung Electronics Co., Ltd. در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم در سراسر دنیا ایجاد کرده است. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تحول و دگرگونی در دنیای تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، دوربین‌، وسایل الکترونیکی خانگی، چاپگر، سیستم‌های LTE، تجهیزات پزشکی، نیم رسانا‌ها و سیستمهای LED است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]