اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168405752

هیات ایتالیایی 20 آذر امسال وارد تهران می شود

اطلاعیه سمینار مشترک اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا

کد: 13950804168405752

https://goo.gl/fzBpWL

، تهران , (اخبار رسمی): هیات ایتالیایی در رشته های ماشین آلات چاپگر و رنگ ، انواع کاتالیست،نفت و گاز،ماشین آلات راه سازی،رنگ های صنعتی و دکوراتیو و ... در تاریخ بیستم آذر ماه 1395 در تهران حضور خواهند یافت.

اطلاعیه سمینار مشترک اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا

به گزارش اخباررسمی به نقل از  اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا، بدینوسیله به اطلاع اعضا محترم می رساند که هیات ایتالیایی در رشته های زیر در تاریخ بیستم آذر ماه 1395 در تهران حضور خواهند یافت.

این حوزه ها شامل ماشین آلات  چاپگر و رنگ ، انواع کاتالیست،نفت و گاز،ماشین آلات راه سازی،رنگ های صنعتی و دکوراتیو،انواع مواد اولیه در تولید مصنوعات چوبی و صنایع پوشش چوبی،سازه های فولادی ،پل سازی،ساختمان های صنعتی و مسکونی،ماشین آلات کشاورزی،مکانیک ،تولید کنندگان شیرهای صنعتی و انواع سیلندر و انواع بالابر،تراکتور،لودر،ماشین آلات راه سازی" می شود.

به همین مناسبت سمیناری با حضور اعضای اتاق ایران – ایتالیا و بازرگانان ایتالیایی برگزار خواهد شد. علاقمندان تا پایان آبان ماه جهت ثبت نام فرصت دارند.

لیست و مشخصات شرکت های ایتالیایی شرکت کننده را می توانید از لینک زیر دانلود کنید

دانلود ها

Italian-Companies-List.pdf

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا

اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران وایتالیا در سال 1992 توسط تعدادی از صاحب نظران اقتصادی و دست اندرکاران خوشنام صنعت و تجارت کشور تاسیس شده و با استقبالی که از طرف بازرگانان و صاحبان صنایع در چند سال گذشته شده است به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه اتاقهای بازرگانی مشترک ایران با یک کشور اروپایی درآمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان