اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173630365

سرائیان تاکید کرد

ضرورت ارایه محصولات درخور برند مخابرات

کد: 13950810173630365

https://goo.gl/yHT3yr

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارایه خدمات مخابراتی در منطقه، باید همواره محصولات در خور برند خود ارایه کند.

ضرورت ارایه محصولات درخور برند مخابرات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی مخابرات ایران ، سراییان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،  که در هفتمین همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی در سمنان سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: با برنامه های توسعه ای که شرکت مخابرات ایران در ارایه خدمات و محصولات جدید ، با کیفیت و سرعت بالا دارد، همواره در پی حفظ و ارتقا جایگاه برند خود در کلاس جهانی خواهد بود.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به توسعه شبکه زیرساخت شرکت بر اساس فیبرنوری تاکید کرد و گفت: اگر بستر ارایه خدمات با سرعت بالا ایجاد شود، هر نوع سرویس روی آن با بالاترین کیفیت و مورد رضایت مشتری عرضه می شود.

 وی با اشاره به اینکه استفاده از IT سرعت عملیاتی کردن فعالیت ها و پروژه ها را افزایش می دهد، اظهار کرد: ایجاد بستر تمام IT ضمن اینکه سرعت کارها بالا می رود، هزینه اجرا را نیز کاهش می دهد.

سراییان،مشتری را قلب برنامه تحول شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و افزود: در برنامه ره نگاشت تحول، مشتری به عنوان قلب تپنده شرکت تعریف شده و تمام فعالیت ها در این برنامه بر خواست و نیاز مشتری استوار است.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از کارکنان شرکت به عنوان سفیر و تبلیغ کننده سرویس های مخابرات ایران یاد کرد و گفت: با آموزش و انتخاب مدل، باید از ظرفیت عظیم و سرمایه ارزشمند نیروی انسانی برای تبلیغ خدمات شرکت در جامعه استفاده کنیم.

 وی یکی از پروژه هایی که باید تا پایان سال به طور کامل عملیاتی شود، را کارایی عملیاتی و کاهش هزینه ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با حداقل هزینه باید بهترین خدمات به مشتری عرضه شود، این کاری ست که تمام شرکت های خصوصی ارایه کننده خدمات انجام می دهند.

سراییان به مولد کردن تمام دارایی های شرکت تاکید کرد و افزود: تمام دارایی های غیر مولد شرکت بعد از شناسایی باید در جهت مولد کردن آن برنامه ریزی شود.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان، مناطق استان ها را حوزه اصلی اجرای برنامه ها دانست و افزود: مناطق مخابراتی، بازوی اصلی اجرای برنامه ها و پروژه ها هستند که با تلاش و اهتمام جدی مدیران و کارکنان آن، برنامه ها باید به بهترین شکل و سریع ترین زمان، عملیاتی شود.

هفتمین همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران امروز یکشنبه  9 آبان ماه به میزبانی سمنان و با حضور استان های سمنان ، قزوین، مرکزی، قم، مازندران، همدان در حال برگزاری است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]