کد: 13950815176685611

در دیدار با وزیر گردشگری کرواسی مطرح شد

تسهیل صدور ویزا برای گردشگران ایرانی

کد: 13950815176685611

https://goo.gl/NQChKl

، تهران , (اخبار رسمی): درحاشیه برگزاری نمایشگاه گردشگری حلال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با وزیر گردشگری کرواسی دیدار کرد.

تسهیل صدور ویزا برای گردشگران ایرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مونسان دردیدار با وزیر گردشگری کشور کرواسی ضمن معرفی ظرفیت های جزیره کیش درزمینه گردشگری حلال و طبیعت گردی درخصوص تسهیل صدور ویزا برای گردشگران ایرانی گفت وگو کردند.

وی با بیان اینکه جزیره کیش دارای فرصت های خوبی برای سرمایه گذاران است از وزیر گردشگری کرواسی برای سفر به کیش ودیدن از این جزیره مرجانی دعوت کرد .

وزیر گردشگری کرواسی نیز با استقبال از دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  برای بازدید از این جزیره درماه فوریه اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین در خصوص تبادل گردشگری بین دوکشور از صادق سفیر ایران درکرواسی خواست با تشکیل کمیته کارشناسی مشترک نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری اقدام کنند.

این دیدار درحاشیه برپایی همایش و نمایشگاه روز جهانی حلال در کشور کرواسی برگزار شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی