کد: 13950817178515611

برقراری خطوط جدیدپرواز دوشرکت هوایی به مقصد کیش

کد: 13950817178515611

https://goo.gl/S2HxKP

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین پروازهای شرکت هواپیمایی قشم ایر در مسیر مشهد به کیش و بالعکس و شرکت هواپیمایی نفت ایران در مسیر بوشهر به کیش و بالعکس برقرار شد.

برقراری خطوط جدیدپرواز دوشرکت هواپیمایی به مقصدکیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این خطوط جدید پروازی در راستای تحقق برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران و ارتقاء خدمات در حمل‌ و نقل هوائی، تسهیل شرایط سفر و توسعه گردشگری، راه اندازی شده است .

بنابر این گزارش، اولین پرواز شرکت هواپیمایی قشم ایر در مسیر مشهد به کیش روز جمعه 14 آبان ماه وارد فرودگاه بین المللی کیش شد.

این پرواز هفته‌ای دوبار و در روز های دوشنبه و جمعه انجام می شود.

همچنین،  نخستین پرواز شرکت هواپیمایی نفت ایران در مسیر بوشهر به کیش و بالعکس امروز 17 آبان وارد فرودگاه بین المللی کیش می شود.

این پرواز نیز هفته‌ای دو بار و در روز های دوشنبه و پنجشنبه انجام می شود.

لازم به ذکر است، با برقراری این پروازها، تعداد مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی کیش به 21 مقصد داخلی و خارجی افزایش می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان