اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179336532

مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ارایه می دهد

اطلاع رسانی و پاسخ دهی به سوالات آموزشی خانواده ها

کد: 13950820179336532

https://goo.gl/fPyWfC

، تهران , (اخبار رسمی): عدم اطلاع‌رسانی و پاسخ‌دهی به سوالات خانواده‌ها در خصوص ثبت نام مدارس، کنکور سراسری، کنکور ارشد، انتخاب رشته دانشگاه و ... از جمله بزرگترین نیازهای سطح آموزشی کشور شناخته می شد اما سایت مشاوره هیوا با ارائه آموزش و مشاوره این مشکل را برطرف ساخته است.

هیوا

به گزارش روابط عمومی سایت مشاوره هیوا ، این سایت از سال 1390 در زمینه های مشاوره تحصیلی تلفنی، مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور سراسری، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری، مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد، مشاوره دانشگاه علمی کاربردی، مشاوره کنکور کارشناسی ارشد، مشاوره کنکور وزارت بهداشت، مشاوره تحصیل در خارج از کشور، مشاوره پایان نامه، مشاوره مقاله نویسی و مشاوره آزمون های زبان آغاز به کار کرد.

عمده هدف این سایت ایجاد آگاهی در زمینه هایی بود که به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب ابهامات زیادی را در ذهن خانواده ها و به خصوص کاربران اینترنت ایجاد کرده بود که از این دست می توان به قوانین مربوط به کنکور سراسری و انتخاب رشته، ضوابط و شرایط تحصیل در دانشگاه ها، نحوه ثبت نام دانشگاه ها، ثبت نام های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی، ثبت نام در پردیس های بین الملل ( پردیس خودگردان)، مقررات و آیین نامه های تحصیلی دانشگاهی,  شرایط و مدارک لازم برای تحصیل در خارج از کشور و همچنین نکات و دانسته های ضروری برای نگارش پایان نامه و مقاله اشاره کرد.

مشاوره در ایران آن هم به شکل مدرن سابقه زیادی ندارد و به همین دلیل رسالت سایت هیوا از ابتدا مشاوره به افرادی است که در زمینه های بالا نیاز به کمک و هم فکری دارند.

برای استفاده از خدمات مشاوره هیوا می توان از سه روش تماس تلفنی، حضور در مرکز مشاوره و طرح سوال بهره برد.

 تماس با سامانه مشاوره هیوا و اخذ مشاوره تخصصی در کلیه زمینه های فوق

برای استفاده از این روش کافی است از هر جای ایران و در کلیه روزهای هفته بدون نیاز به گرفتن کد با شماره ای که در هر مقاله قرار داده شده تماس بگیرید و در اسرع وقت به مشاور متخصص مربوطه وصل شد.

حضور در مرکز مشاوره هیوا و استفاده از مزایای مشاوره حضوری

برای استفاده از این روش کافیست با هماهنگی و گرفتن وقت قبلی در مرکز مشاوره هیوا حضور یابید و با مشاوره متخصص مربوطه به صورت حضوری و رودررو صحبت کردد.

طرح سوالات خود در قسمت نظرات مقاله مرتبط با موضوع مشاوره

این روش به دلیل محدودیت های نگارشی می تواند مناسب کسانی باشد که سوالات کوتاهی دارند و توان استفاده از 2 روش اول را ندارند. کلیه سوالات در حداکثر یک روز کاری پاسخ داده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیوا

هیوا تخصصی ترین سایت کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام دانشگاه , کارشناسی ارشد , دکتری و تحصیل در خارج است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب