اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950821179805428

معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان خواستار شد

نگاه متوازن وعادلانه به ورزش در رسانه‌ها

کد: 13950821179805428

https://goo.gl/YYW8OI

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، نمایشگاه مطبوعات را فرصتی مناسب برای تقویت ارتباط رسانه‌ها با مخاطبان خود دانست

نگاه متوازن وعادلانه به ورزش در رسانه‌ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی ، ارائه توانمندی‌های رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: رسانه‌ها نیز فرصت نمایشگاه را با شنیدن انتظارات مخاطبانشان به صورت رودررو از دست نخواهند داد .

احمدی از نمایشگاه مطبوعات به عنوان فرصتی که برای رسانه‌ها یاد کرد که در معرض نقد و ارزیابی مخاطبان خود قرار می‌گیرند و نسبت به بهره‌گیری از این فرصت ، مدیران رسانه‌ها را رهنمون ساخت.

رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، از  تحلیل‌ها و نقدهایی که بر اساس سوگیری‌ها مطرح می‌شود، انتقاد کرد، آثار آن را نا مناسب خواند و تصریح کرد : با نگاه منصفانه، رسانه‌ می‌تواند جایگاه بهتری در میان مخاطبان داشته باشد .

 معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به حوزه ورزش و اهمیت نقش رسانه‌ها اظهار داشت: لازمه نگاه متوازن ورزش ، نگاه رسانه‌ای متوازن است به طوری که رسانه‌ها فقط روی یک یا چند ورزش یا تعدادی ورزشکار خاص تمرکز نکنند. در توسعه ورزش همگانی، قطعا نقش رسانه‌ها در ایجاد انگیزه و علاقمندی بین مردم کلیدی است. در ابعاد ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز باید نگاه رسانه‌ها عادلانه و متوازن باشد. در ورزش قهرمانی و حرفه ای نباید فقط مدال مورد توجه قرار گیرد ، آنچه اهمیت دارد، همه جنبه‌های ارزشی و پهلوانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش