اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180886451

«یو پی اس» چگونه از دستگاه ها محافظت می کند

کد: 13950822180886451

https://goo.gl/MJXp4W

، شیراز , (اخبار رسمی): یو پی اس ها دارای بخش های مختلفی هستند و مدار اصلی و باتری مهم ترین بخش های این دستگاه هاست.

بررسی عملکرد یو پی اس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت فرنشین صنعت شرق، یو پی اس یا باتری یو پی اس دستگاهی پیشرفته و حساس نسبت به تغییرات ولتاژ برق شهری است که با تشخیص سریع تر مشکلات برق شهری تجهیزات حساس را در برابر صدمات احتمالی ایمن می کند. UPS همان uninterruptible-power-supply یا منبع تغذیه بدون توقف است که البته معادل های مختلفی برای یو پی اس در زبان فارسی رایج است. منبع ذخیره یا برق اضطراری از جمله عناوین متداول دیگری هستند که هرچند از نظر فنی کاملا درست نیست اما بین مردم رایج است.
نحوه کار یو پی اس شاید ساده به نظر برسد و در یک عبارت حین فروش باتری یو پی اس توسط فروشندگان خلاصه شود: دستگاهی برای تبدیل ولتاژ ورودی غیرطبیعی به حالت نرمال. اما حقیقت این است که عملکرد دستگاه پیچیده است و اگر شما نیز از خریداران این دستگاه های قدرتمند هستید لازم است با عملکرد و مکانیسم داخلی آن ها آشنا باشید. به صورت خلاصه در این مطلب به بررسی عملکرد یو پی اس می پردازیم.

آشنایی و بررسی عملکرد یو پی اس

یوپی اس ها دارای بخش های مختلفی هستند که مدار اصلی یو پی اس و باتری مهم ترین بخش های این دستگاه هاست. این باتری ها جنس های مختلفی دارند و عملکرد آن ها ذخیره شارژ یا برق در زمان برقراری جریان و زمان هایی است که اختلالاتی در برق رسانی وجود نداشته باشد.
شیوه عملکرد باتری در یو پی اس
اینورتر بخش اصلی تمام یو پی اس هاست. زمانی که وضعیت برق رسانی از حالت طبیعی خارج شود باتری انرژی لازم را به اینورتر یا مبدل منتقل می کند و اینورتر فعال می شود و تغییرات یا سوییچینگ در باتری یو پی اس شروع می شود. در این مدت باتری به تغذیه و برق رسانی به دستگاه های مختلف کمک می کند و از خاموش شدن ناگهانی آن ها جلوگیری می کند. وقتی که ولتاژ به حالت معمولی بازگشت یو پی اس به حالت استراحت و معمول خود برمی گردد. در واقع باتری مهم ترین بخش در بررسی عملکرد یو پی اس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرنشین صنعت

شرکت فرنشین صنعت شرق متکی به تجربه چندین ساله مدیران خود در زمینه تامین تجهیزات برق اضطراری و ups آماده ارائه خدمات فنی و تامین انواع یو پی اس ، باطری و شارژهای صنعتی به شما عزیزان است.این شرکت قادر به تامین رنج کامل یو پی اس های کم ظرفیت با طراحی مناسب جهت تامین زمان پشتیبانی طولانی long backup و یو پی اس های پر ظرفیت با تکنولوژی بدون ترانس و تکنولوژی ترانسفورمر کوپل جهت استفاده در همه مصارف ، office ، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، کارخانجات ، بخشهای نظامی و غیره بوده و کلیه محصولات ارائه شده را به مدت مورد توافق گارانتی می‌کند.همچنین با ارائه باطریهای سیلد اسید در انواع سلولهای 2 ولتی ؛ front terminal ؛ 5 ساله ، 10 ساله و ژل تایپ و همچنین باطریهای نیکل کادمیوم NICKEL CADMIUM مارک ALCAD، SAFT در تمامی ظرفیت های پوشش کامل به تمامی نیازهای بخش صنعت و مصارف اداری را تامین می کند.فروش باتری یو پی اس توسط شرکت فرنشین صنعت با گارانتی معتبر برای باتری یو پی اس (UPS) برای مشتریان این شرکت با ارسال سریع به تمام کشور انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]