اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906189886585

برای خرید آسان بلیت درایام شهادت امام رضا(ع) به ترمینال‌های شلوغ نروید

طرح 7روزه فروش بلیت اتوبوس مشهد، درپایان ماه صفر

کد: 13950906189886585

https://goo.gl/2A1nsS

، تهران , (اخبار رسمی): طرح ویژه فروش آنلاین بلیت اتوبوس از 6 تا 12 آذر برای ایام پس از اربعین وآغاز سفرهای زیارتی به مشهدالرضا(ع) آغاز شد.

طرح 7روزه فروش بلیت اتوبوس مشهد، درپایان ماه صفر
طرح 7روزه فروش بلیت اتوبوس مشهد، درپایان ماه صفر
طرح 7روزه فروش بلیت اتوبوس مشهد، درپایان ماه صفر
سفر اسان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی «سفر 724»، همه ساله ایام شهادت اما رضا(ع) که با پایان ماه صفر و وفات پیامبر اکرم همزمان است، مسیر زیارتی مشهد با افزایش تقاضای سفر و کمبود بلیت قطار و هواپیما روبروست و  از همین رو، مشتاقان آن حضرت در این ایام به سفرهای زمینی با اتوبوس روی می آورند.

بر اساس این گزارش، همه ساله تعدد درخواست سفر زائران مشهد (با اتوبوس) باعث مراجعه‌های پرتعداد مسافران به ترمینال‌های مسافرتی می‌شود و این مکان‌های عمومی را با ترافیک انسانی و کمبود بلیت روبرو می‌کند.

بر اساس این اطلاع، در طرحی ویژه،زائران می‌توانند با خرید مطمئن و آنلاین بلیت اتوبوس، اقدام به رزرو بلیت رفت و برگشت خود به مشهدالرضا کرده و  از ازدحام ترمینال‌ها و تحمل مشکل پیدا کردن جای خالی در اتوبوس‌ها رهایی یابند؛ چرا که سایت‌های خرید آنلاین بلیت، راه حلی مطمئن هستند که علاوه بر سهولت رفت و آمد زائران به مشهد (از شهرهای مختلف مبدا و بالعکس) امکانات خاص دیگری را هم ارائه می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در یک طرح عمومی، از تاریخ 6 تا 12 آذر علاقمندان سفر به مقصد مشهد، می توانند با اخذ امکانات کامل، نظیر  امکان انتخاب صندلی در داخل اتوبوس از مبداهای متفاوت به این مقصد رفته و برگشتشان را هم به مقاصد مختلف در تاریخ های دلخواه انتخاب کنند و سرویس مورد نظر خود را دریافت کنند.

از دیگر ویژگی‌های این طرح 7 روزه، می توان به خرید با تخفیف، مقایسه سرویس‌ شرکت‌های مختلف و آگاهی از اطلاعات موجودی شرکت‌های مسافربری معتبر و دریافت پاسخگویی از واحدهای پشتیبانی اشاره کرد.

گفتنی است برای اطلاعات بیشتر درباره پرسابقه ترین و قدیمی‌ترین سامانه بلیت اتوبوس می‌توانید به لینک های روش های خرید و اطلاعات پایانه ها مراجعه کنید تا بهترین و مناسب ترین سرویس اتوبوس  را انتخاب  و بلیت‌تان را خریداری کنید.
بر اساس این اطلاعیه، زائران مشهد می‌توانند در ایام 28 صفر و شهادت امام رضا (ع) علاوه بر مراجعه به سایت سفارش آنلاین، از مسیر تماس تلفنی (02196863634) نیز خرید بلیت خود را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سفر724

سفر 724 سامانه ای است میان شما و شرکت‌های مسافربری تا فرآیند خرید و فروش بلیت اتوبوس را به ساده‌ترین شکل ممکن برساند. بررسی مداوم برترین دفترهای مسافربری و همکاری با شرکت هایی چون سیر و سفر، همسفر، میهن‌ نور، عدل، رویال سفر و... این بستر را فراهم کرده تا برای تمام مسیرهای داخلی و خارجی حق انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی خریداران قرار بگیرد. رزرو بلیت بدون نیاز به عضویت، امکان مشاهده نوع و قیمت اتوبوس و انتخاب موقعیت صندلی‌ها، بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه و دریافت شماره‌ی بلیت از طریق پیامک به تلفن همراه، اصلی‌ترین مزیت‌های سفر 724 هستند. تمام این خصوصیات در کنار پشتیبانی‌ صمیمی و روش های متنوع تهیه بلیط اتوبوس، ما را به بهترین، سریع‌ترین و امن ترین سایت برای خرید بلیت‌های اتوبوس تبدیل کرده است. سفر 724 از شما هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند و همیشه در تلاش است تا با جلب اعتماد شما از طریق ارائه بهترین سرویس‌ها، بستری را فراهم کند تا به راحتی و بدون سردرگمی بلیت مورد نیازتان را انتخاب و رزرو کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]