اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200386547

کتاب «متقاعد سازی» منتشر شد

با اهمیت ترین عنصر مذاکره و فروش

کد: 13950923200386547

https://goo.gl/xgg3hG

، تهران , (اخبار رسمی): متقاعدسازی، بزرگترین و با اهمیت ترین عنصر مذاکره و فروش است اما با این حال، مهارتی کمیاب است و بر اساس پژوهش ها، شایع ترین ضعف میان مذاکره کنندگان به شمار می آید.

کتاب « متقاعد سازی » تالیف « جمال قمری »

این کتاب،پیرامون اقناع و نفوذ در لایه های غیر آگاه تالیف شده و مهم ترین سلاح های ایجاد تغییر در ذهن و رفتار انسان،که محصول سال ها تجربه و پژوهش است، در میان می گذارد.چرا که چکیده چکیده هاست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انتشارات لیوسا، کتاب «متقاعد سازی» به نگارش «جمال قمری» توسط انتشارات لیوسا به بازار نشر عرضه شد.

در ادامه گزیده‌ای از این کتاب به اختصار انتخاب و برای جذب مشتریان آورده شده است.

متقاعدسازی، بزرگترین و پراهمیت ترین عنصر مذاکره و فروش است اما با این حال، مهارتی کمیاب است و بر اساس پژوهش ها، شایعترین ضعف در میان مذاکره کنندگان به شمار می آید. این کتاب بر اساس تجربیات متعدد از جلسات مذاکره و فروش و همچنین دست یافته های روان شناسی اجتماعی و علم ترغیب، به سوالات همچون هوش متقاعدسازی به چه معناست ؛ دو مسیر اصلی متقاعدکردن انسان ها کدامند ؛ چه دلایلی در پس پاسخ « نه » وجود دارد ؛ چه چیزهایی باعث می شود انسان « بلی » بگوید ؛ تکنیک های تغییر ذهن و رفتار دیگران چیستند ؛ کدام تغییرات کوچک، منجر به نفوذ در ذهن دیگران می شود ؛ در انتقال و تاثیر پیام های متقاعد کننده، چه عواملی نقش دارد، پاسخ می دهد.

این کتاب، پیرامون اقناع و نفوذ در لایه‌های غیر آگاه انسان ها به رشته تحریر درآمده و مهم ترین سلاح های ایجاد تغییر در ذهن و رفتار انسان ها را که محصول سال ها تجربه و پژوهش است، با شما در میان می گذارد. چرا که، چکیده چکیده هاست و زمانی که از این تکنیک ها استفاده می کنید، تأثیر مستقیم آن را بر عملکرد خود در تعاملات اجتماعی مشاهده می کنید.

یک نکته در میان تمام موارد و موقعیت ها یکسان است که شما تمایل دارید نگرش یا رفتار یک یا چند نفر را تغییر دهید؛ به عبارت دیگر، یک یا چند نفر را متقاعد کنید.
متقاعدسازی، ترغیب یا اثرگذاری، ایجاد یک تغییر مثبت در ذهنیت یا عمل دیگری از طریق ایجاد یک نیروی درونی برای پذیرش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات لیوسا

شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه‌ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]