اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207260365

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

اختلاف مالی مالکان مخابرات با خصوصی سازی حل می شود

کد: 13951005207260365

https://goo.gl/pzBgQv

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلاف مالی مالکان مخابرات با سازمان خصوصی سازی حل می شود و این موضوع مشکلی برای سهامداران ایجاد نمی کند.

اختلاف مالی مالکان مخابرات با خصوصی سازی حل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران، قنبری در مورد آخرین وضعیت اختلاف میان سازمان خصوصی سازی با مالکان سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران و اعلام فسخ این قرارداد، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران در بورس است و اختلاف مالی مالکان هیچ ارتباطی با سهام این شرکت و سهامداران آن ندارد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید براینکه خبری از فسخ قرارداد خرید مخابرات نیست، ادامه داد: بخش مدیریت مجموعه مخابرات ایران از مالکیت آن جدا است و اختلاف مالی با سازمان خصوصی سازی قابل حل بوده و حل می شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه موضوع فسخ قرارداد واگذاری مخابرات به عنوان بزرگترین معامله تاریخ خصوصی سازی کشور به همین راحتی ممکن نیست و باید فرآیندهای بسیاری طی شود، گفت: فسخ قرارداد اصلا ضرورتی ندارد. چراکه هیچکس به دنبال پس گرفتن مخابرات نیست.

قنبری با تاکید براینکه دولت موافق بازگرداندن مخابرات نیست و علاقه ای به این موضوع ندارد، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران در بورس است و براساس قانون نظارت بورس به فعالیت خود ادامه می دهد. مالکان این شرکت نیز مشکلات مالی را رفع خواهند کرد.

 سازمان خصوصی سازی هفته گذشته فسخ قرارداد با مالک بلوک مدیریتی شرکت مخابرات ایران را به دلیل عدم انجام تعهدات مالی اعلام کرد.

براساس اصل 44 قانون اساسی و با هدف خصوصی سازی، کنسرسیوم اعتماد مبین 5 مهر سال 1388 توانست 50 درصد بعلاوه یک سهم از سهام شرکت مخابرات ایران را به ارزش 7800 میلیارد تومان خریداری کند. این معامله بزرگترین معامله تاریخ خصوصی سازی کشور شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]