اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951010210566706

نویسندگان بدون صرف هزینه می توانند کتاب خود را منتشر کنند

افتتاح سایتی برای اشتراک گذاری کتاب

کد: 13951010210566706

https://goo.gl/euHFRX

، نوشهر , (اخبار رسمی): با افزایش فضای مجازی، دیگر نویسندگان و ناشران نیازی ندارند هزینه ای برای پخش یا فروش کتاب خود صرف کنند و تنها با چند کلیک می توانند کتاب خود را بین هزاران نفر منتشر کنند یا آن را بفروشنند.حتی دانشجویان یا هر فردی که مقاله یا فایل متنی مفیدی دارد می تواند آن را منتشر کند یا بفروشد و درامد زایی کند!

اشتراک گذاری فایل متنی

اگر کتاب مفیدی دارید، نگذارید کتاب شما خاک بخورد! با آن کسب درآمد کنید

به گزارش روابط عمومی کتاب کوله، با توجه به گسترش روزافزون مطالب تولید شده و عرضه شده در قالب فایل های متنی، که از تکالیف و پروژه های دانشگاهی گرفته تا گزارش های سازمان ها و موسسات  مختلف ( که در سایت خود منتشر می کنند) و نشریات و مقالات مختلف را شامل می شود،  و نیز پراکندگی آنها در سایت های مختلف یا عدم انتشار بسیاری از آنها توسط کاربران بدلیل نبودن محیطی مناسب برای انتشار و عرضه آنها، نیاز به یک سایت برای اشتراک گذاری و انتشار این فایل ها و مطالب که هم انتشار آنها و هم یافتن آنها را برای همگان سهل و آسان نماید، بیش از پیش حس می شد.
 لذا تیم کتاب کوله بر آن شدند که  با راه اندازی سایتی فارسی، این نیاز را جواب داده و محیطی سالم و جذاب برای همه کاربران  اینترنت، جهت انتشار مطالب و فایل های خود و نیز یافتن مطالب مورد نظر خود و  دانلود آنها ایجاد نموده و یک سایت اشتراک گذاری، مطالعه آنلاین و دانلود فایل های متنی به زبان فارسی در شبکه اینترنت باشند.تیم کتاب کوله ضمن دعوت از همه کاربران حقیقی و حقوقی اینترنت برای انتشار فایل های خود در این سایت،  یک سایت مفید و سودمند برای همه فارسی زبانان در همه جای دنیا فراهم کردند.
در این سایت امکان انتشار انواع مقالات، کتاب های الکترونیکی، مطالب جالب (در قالب فایل متنی)، خلاقیت های ذهنی و هنری و مطالب آموزشی، متون درسی و دانشگاهی، فایل های معرفی نمایشگاه و شرکت و کالا و موضوعات مختلف دیگر در قالب یک فایل متنی وجود داشته و شما می توانید مطالبتان را با دیگران به اشتراک بگذارید یا مطالب دیگران را مطالعه کرده و دانلود کنید.

همچنین از سایت کتاب کوله می شود به عنوان درامد زایی نیز استفاده کرد.نویسندگان و همه کسانی که صاحب فایل متنی می باشند، می توانند فایل متنی خود را در سایت منتشر کنند و آن را برای فروش بگذارند و درامد خود را از پنل خود، برداشت کنند.

این فرصتی ویژه برای نویسندگان و ناشران خواهد بود تا بدون صرف هزینه انتشار، کتاب خود را بین هزاران نفر منتشر کنند

آدرس سایت : 

www.ketabkole.ir

چه نوع فایل های را می توانم منتشر کنم ؟

سایت کتاب کوله، گستره متنوعی از فایل های متنی را برای انتشار در سایت پشتیبانی می کند.

فرمت های مورد قبول سایت عبارتند از :

  • pdf
  • doc
  • docx
  • ppt
  • pptx
  • pps
  •  txt

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتاب کوله

www.ketabkole.ir سایت کتاب کوله برای حمایت از ناشران و ایجاد محیطی برای دانلود کتاب ایجاد شد. کاربران می تواند به طور رایگان کتاب خود را در کتاب کوله به اشتراک بگذارند و پس از انتشار نیز می توانند مدریت کتاب خود را بر عهده گیند و آن را ویرایش یا حذف کنند. این سایت تنها 25 درصد از درآمد فروش شما را به عنوان پورسانت دریافت می کند و 75 درصد فروش به صاحب کتاب پرداخت می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]