اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215416761

فقط با 48 هزار تومان تا عید به آسانی لاغر شوید

ارائه رژیم های غذایی آنلاین با 50 درصد تخفیف

کد: 13951018215416761

https://goo.gl/exKeJS

، تهران , (اخبار رسمی): سایت به اضافه سلامتی این امکان را برای هم وطنان ایجاد کرده که بدون مراجعه حضوری، رژیم غذایی مناسب خود را به صورت آنلاین دریافت کنند که شامل رژیم های کاهش وزن، افزایش وزن، بارداری و شیردهی می شود.رژیم به گونه ای علمی تنظیم می شود که در مدت زمان معقول ضمن رسیدن به هدف رژیم ضامن سلامتی فرد خواهد بود.

رژیم غذایی آنلاین

به گزارش روابط عمومی به اضافه سلامتی، خیلی مهم است که درست‌ترین روش کاهش وزن را برای متناسب کردن خودتان پیدا کنید.

رژیم لاغری برای لاغر شدن و کاهش وزن ممکن است با مشکلاتی نظیر تحمل کردن گرسنگی و نخوردن طیف گسترده ای از مواد غذایی باشد.

در رژیم‌های لاغری و کاهش وزن انتخاب وعده‌ها، مقدار خوراک و به‌خصوص نوع خوراک باید به گونه‌ای باشد که کالری دریافتی از آنها طی روز کمتر از نیاز بدن باشد و در عین حال باعث احساس سیری شوند. بنابراین باید از خوراکی‌هایی استفاده کرد که حجم قابل توجهی دارند و به اصطلاح معده را پر می‌کنند اما کالری زیادی به بدن نمی‌رسانند.

با رعایت این رژیم فرد می‌تواند 3 وعده اصلی و 3 میان وعده هم از خوراکی‌های مختلف داشته باشد و در عین حال لاغر شود.

اگر قرار بود هر کسی فقط به خودش گرسنگی بدهد و رژیم‌های سخت روزه‌داری بگیرد که دیگر رژیم‌درمانی کاربردی نداشت! اگرچه ممکن است یک فرد با اراده، کنترل و گرسنگی شدید برای مدتی وزنش را کم کند اما این باعث ایجاد ولع و حرص زیاد در آن فرد خواهد شد که به محض شکسته شدن تحملش منجر به اضافه وزن شدید می‌شود. معمولا در افرادی که اینگونه رژیم می‌گیرند بعد از اینکه رژیم‌شان شکسته می‌شود وزنی که به‌دست می‌آورند از وزن اولیه‌شان خیلی بیشتر خواهد بود.

در یک جمله برای لاغر شدن، به هیچ عنوان به رژیم های سخت نیازی نیست.

با خوردن غذاهای مورد علاقه تان تناسب اندام آسان را تجربه کنید!

برای دریافت رژیم غذایی منحصر به فرد و مورد علاقه تان بر روی اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به اضافه سلامتی

سایت به اضافه سلامتی فعالیت رسمی خود را در اسفندماه 1394 فعالیت خودرا آغاز کرد . به اضافه سلامتی سعی دارد تا با ارایه مطالبی در زمینه رژیم غذایی و تغذیه و تناسب اندام و همچنیم پوست و مو و گیاهان دارویی و طب سنتی و خود مراقبتی و روانشناسی به ارتقای سلامت جامعه کمک شایانی کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | حراج و تخفیف