فعالیت های فرهنگی شرکت ملی نفت منسجم می شود

کد: 13951018216215809

https://goo.gl/czwpb4

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی نفت ایران در جلسه معارفه و اهدای احکام اعضای این شورا، بر لزوم یکپارچه سازی فعالیت های شوراهای فرهنگی تأکید کرد.

فعالیت های فرهنگی شرکت ملی نفت منسجم می شود

 به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، اولین جلسه اعضای جدید شورای فرهنگی شرکت ملی نفت ایران، عصر امروز (۱۸ دی ماه ۱۳۹۵) در دفتر معاونت امور عملیات غیر صنعتی برگزار شد.
در این جلسه رضا خلیلی، رئیس جدید شورا، ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته از سوی اعضای گذشته شورای فرهنگی شرکت ملی نفت ایران، گفت : فعالیت های فرهنگی با سیاست گذاری شوای فرهنگی برنامه ریزی می شود و بر همین اساس دقت و همیت در سیاست گذاری ها و توجه به یکپارچگی، این برنامه ها را منسجم می کند.
وی با تأکید بر لزوم هدف گذاری در برنامه های فرهنگی عنوان کرد: با توجه به دستور مقام عالی وزارت برای یکپارچه سازی فعالیت های فرهنگی، برای همسو شدن و یکپارچه شدن این فعالیت ها باید هدف صحیح و منسجم اتخاذ شود.
رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه ادغام شوراهای فرهنگی به منظور یکپارچه سازی فعالیت های فرهنگی در دستور کار قرار دارد گفت: لازم است شرکت های تابعه و فرعی تا پایان سال تقویم فرهنگی خود را به منظور بررسی و تصویب در شورای فرهنگی تکمیل و به شورا ارسال کنند تا فعالیت های فرهنگی منسجم تر شود.
در ادامه این جلسه احکام آقایان، ناصر مولایی، محمود بیلکار، حافظ علی اسناوندی، محمود علی فلاح مهرجردی، احمد مجیدی نسب، غلامرضا نوری مومنی و محمد ناصری به عنوان اعضای جدید شورای فرهنگی شرکت ملی نفت ایران حکم خود را از رضا خلیلی، رنیس شورا دریافت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی