اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217746812

چگونه نابغه شویم

کشف استعدادهای منحصر به فردتان از طریق آموزش

کد: 13951020217746812

https://goo.gl/ki1tCK

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از دلایلی که ما از زندگی آنچنان شاد و لذت‌بخشی برخوردار نیستیم این است که در زمینه‌ علاقه‌مندی‌ها و استعدادهای ذاتی خودمان قرار نداریم و آموزش لازم برای کشف استعدادهایمان را ندیده ایم.

کشف استعدادهای منحصر به فردتان از طریق آموزش

مدرسه نوابغ گمشده با رویکردی به انسان‌ها می‌نگرد که هر کسی از استعدادهای بالقوه و توانایی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است و می‌تواند تبدیل به یک نابغه شود

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی مدرسه نوابغ گمشده، تحقیقات روز دنیا پرده از این راز برداشته که خوشحالی، موفقیت و پیشرفت شخصی ما در گرو نقاط قوت و توانایی‌های منحصر به‌فرد خودمان قرار دارد.

بر اساس این گزارش، اگر می‌خواهیم به انسانی فوق‌العاده موفق تبدیل شویم لازم نیست کار دشوار را انجام دهیم؛منظور از کار دشوار، انجام تمرینات و آموختن مهارت در زمینه‌های بی‌استعدادی‌ها و نقاط ضعف‌مان است.

گویا ما تا به امروز از این مطلب غافل بوده‌ایم که هرکسی از استعدادهای منحصر به فرد خودش بهره می‌برد و لازم نیست همه‌ ما مانند هم باشیم.

اگر می‌خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم، اگر می‌خواهیم نبوغ خودمان را شکوفا کنیم و اگر می‌خواهیم به «بهترین» تبدیل شویم، پس باید از استعدادهای منحصر به فرد خودمان شروع کنیم.

از همین رو، این خبر جذابی است که دیگر لازم نیست فرصت زیادی را به بهبود نقاط ضعف خودمان اختصاص دهیم؛ بلکه در گام اول باید نقاط قوت و آن‌چیزهایی که به صورت ذاتی در آنها «خوب و یا عالی» هستیم را بیابیم و سپس در مسیری که به واقع در دسته‌ علایق و توانمندی‌های ما قرار دارد گام برداریم.

در این حوزه، مدرسه نوابغ گمشده با رویکردی تازه به انسان‌ها،معتقد است هر کسی از استعدادهای بالقوه و توانایی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است اما به دلیل سالها تمرین و مهارت‌ نامرتبط، پوشیده و مخفی شده‌ است.

بر همین پایه با کمک یک مربی خوب، می توان به صورتی صحیح نبوغ  را یافت و در مسیر صحیح به شکوفایی رساند؛همان اتفاق تازه ای که در این مجموعه دنبال می شود.

آلبرت اینیشتین جمله‌ای در زمینه دارد که می‌گوید: همه‌ی افراد با استعداد هستند، اما اگر شما یک ماهی را بر اساس تواناییش در بالا رفتن از درخت بسنجید، آن ماهی تمام عمرش را بر این باور خواهد گذراند که یک بی دست و پای احمق است.

با دریافت مشاوره از مربیان  این حوزه، می‌توان توصیه‌هایی برای مهارت‌ آموزی دریافت کرد تادر کنار کسب دانش، بیاموزید «چگونه نابغه شوید» و همزمان از پیشرفت و موفقیت لذت ببرید و به جایگاهی برسید که لیاقتش را دارید. 

آرین سلیمانی مدیر مدرسه نوابغ با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه توضیح داد: همه شایستگی فتح قله‌هایی بلند را دارند و قله‌‌‌هایی که هیچ کوه‌نوردی جز ما توان بالا رفتن از آن‌ها را ندارد را می توانیم فتح کنیم، اگر استعدادها و توانایی‌های منحصر به‌فرد و اختصاصی خودمان را دریابیم. 

وی افزود: تحقیقات ثابت کرده است که ۹۸ درصد کودکان در سنین بین ۳ تا ۵ سال، از هوش، خلاقیت و فاکتورهای یک انسان نابغه برخودارند، اما باید تأکید کنیم که هوش، تنها در انحصار خوش ریاضیاتی و منطقی نیست. 

سلیمانی با اشاره به اینکه، زمینه‌های هوش در هر فرد متفاوت از فردی دیگر است، تاکید کرد: سالهاست که تست‌های هوش متعارف (IQ) منسوخ شده و دانشمندان به این باور رسیده‌اند که انسان‌ها از زمینه‌های هوشی گوناگونی برخوردارند که در این میان می‌توان به هوش کلامی، هوش میان‌فردی، هوش درون‌فردی، هوش موسقیایی، هوش تصویری و... اشاره کرد.

وی با  بیان نظریه‌ی قدرتمند هوش‌های چندگانه‌ی «هوارد گاردنر» افزود: این استاد و روانشناس دانشگاه هاروارد جهان استعدادها و توانایی‌ها را متحول کرد و نشان داد که در عصر جدید، شرکت‌ها به‌جای سرزنش و اعمال فشار بر کارمندان خود، می توانند با تمرکز بر توانایی‌های منحصر به‌فرد و استعدادهای ذاتی هرکدام از کارمندان خود به سطوح بهره‌وری توصیف نشدنی دست پیدا کنند؛همان کاری که در سال‌های اخیر، گوگل، اپل و ناسا انجام دادند و نتایج خارق‌العاده‌ای به بار آوردند. 

او تاکید کرد: امروزه، همه‌ انسان‌ها باارزشند، اما همه چیز از خود فرد شروع می‌شود و در نهایت این خود ما هستیم که مشخص می‌کنیم می‌خواهیم به شکوفایی برسیم و یا در مسیری مشابه اکثر افراد، استعدادهای ذاتی خودمان را زیر پا بگذاریم.

وی در همین حوزه با اشاره به آموش‌های این مدرسه در حوزه شکوفایی استعدادها، افزود: در این حوزه برنامه ریزی کرده ایم و آموزش‌های خوبی در راه است و همه می‌توانند با عضویت در خبرنامه‌ی این وب سایت (از طریق فرم قرار گرفته در انتهای وب‌سایت مدرسه نوابغ گمشده)، در جریان کارگاه‌های رایگان و دوره‌های آموزشی قرار بگیرید.

وی ادامه داد: مقالاتی دست اول، کتب و دوره‌های آموزشی در زمینه‌ اصول موفقیت با تمرکز بر شکوفایی استعداد و نبوغ به صورت روزانه و هفتگی در این وب‌سایت به صورت رایگان در اختیار فارسی زبانان قرار می‌گیرد تا با سرعتی بیشتر مسیر موفقیت و رضایتمندی از زندگی را طی کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌بهتر

آی بهتر، مؤسسه برندسازی شخصی و افرایش مهارت‌های حرفه‌ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]