اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029223026590

روابط عمومی فرشمی اعلام کرد

راه اندازی وبسایت برای کسب و کارهای نوپا

کد: 13951029223026590

https://goo.gl/5XwOqU

، تهران , (اخبار رسمی): گروه فرشمی در تازه ترین سرویس خود، امکانی را فراهم کرده که طی آن، اشخاص و شرکت ها می توانند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، وبسایت و کسب و کار آنلاین خود را بدون دردسر راه اندازی کنند

راه اندازی وبسایت برای کسب و کارهای نوپا

راه اندازی وبسایت برای شرکت ها، فروشگاه های آنلاین، خبرگزاری ها و مؤسسات در کنار سایت های شخصی برای هنرمندان و ورزشکاران، اکنون با کمترین هزینه امکان پذیر شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرشمی تمز استارت آپ ها به کسب و کارهایی گفته می شود که با بودجه ای محدود، فعالیت خود را آغاز کرده و در طی زمان، خدمات خود را گسترش می دهند. بدیهی است این دسته از کسب و کارها، علاوه بر این که از نظر بودجه و زمان با محدودیت مواجه اند، بیش از هر چیز به شناخته شدن و معرفی خدمات خود به جامعه بزرگ تری از مخاطبان نیاز دارند. برای نیل به این مقصود، در اختیار داشتن یک وبسایت اختصاصی برای این کسب و کارها ضروری به نظر می رسد.

استارت آپ ها می توانند از طریق وبسایت خود، فعالیت های شان را به مخاطبان بیشتری معرفی کرده، و بخشی از خدمات خود را از طریق آنلاین به مشتریان شان ارائه دهند. فرشمی، با توجه به محدودیت بودجه و زمان برای این دسته از کسب و کارها، راهکارهایی را ارائه کرده است تا صاحبان استارت آپ ها، بدون دردسر و دغدغه، بنا بر موضوع و زمینه فعالیت خود، حضوری گرم و فعال در فضای آنلاین داشته باشند.

راه اندازی وبسایت برای شرکت ها، فروشگاه های آنلاین، خبرگزاری ها و مؤسسات در کنار سایت های شخصی برای هنرمندان و ورزشکاران، اکنون با کمترین هزینه امکان پذیر شده است. کارشناسان فرشمی در تمام مراحل، از مشاوره پیش از خرید گرفته تا کارشناسی سئو و راه اندازی کمپین های تبلیغی و رسانه ای همراه مشتریان هستند. عکاسی حرفه ای از محل کسب و کار و محصولات، ساخت بنر، صفحات فرود و تیزرهای ویدیویی و مشاوره در زمینه راه اندازی کسب و کار آنلاین، بخشی از خدمات ارائه شده توسط تیم فرشمی است.

اکنون با استفاده از ابزارهای مدرن به کار رفته در فرشمی، صاحبان کسب و کارها می توانند با درج امکانات و قابلیت های مورد نیازشان، شخصا هزینه ها را برآورد کرده و بر طبق تخمین ها، نسبت به سفارش محصول مورد نظرشان اقدام کنند. همچنین پیش از انجام هر کار می توانند دموی نهایی محصول و سایت موردنظرشان را مشاهده و بررسی کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بروز به سایت فرشمی در آدرس زیر مراجعه کنید:

http://services.frashmi.net/startup-landing/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی تمز

فرشمی نتورک ارایه دهنده خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، مراکز فرهنگی و هنری، شخصیت ها و عرضه کننده برتر منابع طراحی سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.فرشمی با شعار "خلق وب برای همه"، به ارائه خدمات و منابع طراحی سایت برای افراد با هر نوع تخصص و شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و کسب و کارها با هر موضوع فعالیت، به طور اختصاصی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]