اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951110228296812

پرطرفدارترین مطالب مدرسه نوابغ

به‌روزرسانی مقاله «چگونه نابغه شویم»

کد: 13951110228296812

https://goo.gl/r99fN8

، تهران , (اخبار رسمی): مقاله‌ «چکونه نابغه شویم» که یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین مطالب وب‌سایت مدرسه نوابغ بود با هدف افزایش کارایی برای مخاطبان خود، به صورت جامع به‌روزرسانی شد.

چگونه نابغه شویم؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدرسه نوابغ گمشده، در مدت فعالیت این گروه آموزشی یکی از سوالاتی که مخاطبان بسیار در جستجوی پاسخ برای دستیابی به آن بودند این بوده که «چگونه نابغه شویم». 

آنچه نام گروه آموزشی این مدرسه در ذهن مخاطبان خود تداعی می‌کند همیشه این بوده که پاسخی برای این پرسش به همراه خود یدک می‌کشد. چطور می‌توان به شکوفایی دست پیدا کرد و چگونه می‌توان به فردی نابغه تبدیل شد.

نابغه شدن نیز در دنیای امروز مسیر و روش دارد، گرچه مسیر هرشخصی با شخص دیگر تا حدودی متفاوت است. اما با توجه به گستردگی علم و تحقیقات ارزشمند، باید ادعا کرد که «موفقیت» تبدیل به یک علم شده است.

اندیشمندان بسیاری موضوعاتی مانند موفقیت، خوشحالی و خوشبختی را مورد بررسی‌ دقیق قرار داده‌اند، افراد زیادی را تحت نظر قرار داده و تحقیقات وسیعی انجام داده‌اند تا نهایتاً به الگوهایی مشترک میان افراد موفق، نوابغ، افراد مشهور و انسان‌های خوشبخت دست پیدا کرده‌اند.

آرین سلیمانی، مدیر این مدرسه گفت: پاسخ ما به این سوال که «چگونه می‌توانیم به یک نابغه تبدیل شویم»، به موازات گسترش تجربیات ما در مدرسه نوابغ، مشاهده‌ نمونه‌های گوناگون و کامنت‌ها و نظرات بسیار ارزشمند کاربرانمان گسترش پیدا کرد و لازم دیدیم تا این مقاله‌ را در عین پر طرفدار بودن به‌روزرسانی کنیم.

ما تجربیات جدیدی بدست آورده‌ایم، افراد زیادی را با استعدادها و نقاط قوت گوناگونی مورد ارزیابی قرار داده‌ایم و حالا آماده‌ایم مطلبی کاملاً علمی و عملی را به مخاطبان خود ارائه دهیم. لذا در مدت یک هفته، مطلبی جدید در مقاله‌ی «چگونه نابغه شویم»، جایگزین مطلب قدیمی‌تر شد.

سلیمانی افزود: این مقاله به صورتی کاملاً عملی و گام به‌گام بوده و به شما کمک می‌کند طی مدتی کوتاه در مسیر تبدیل شدن به یک نابغه قرار گیرید. گرچه خیلی‌ها صرفاً از روی کنجکاوی این مقاله را دنبال می‌کنند، اما باید گفت ما در جامعه افرادی را داریم که حقیقتاً تشنه‌ی شکوفایی هستند و این مقاله کاملاً مناسب برای آنان است.

این مدرسه، از همینجا از مخاطبان و خوانندگان خود دعوت می‌کند مطالب جدید و بسیار کاربردی این مقاله را از این آدرس مطالعه و دنبال کنند. همینطور نظرات ارزشمند خودشان را در قسمت کامنت‌های مقاله‌ی «چگونه نابغه شویم» با ما و دیگران به اشتراک بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌بهتر

آی بهتر، مؤسسه برندسازی شخصی و افرایش مهارت‌های حرفه‌ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب