اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111228893545

با حضور بزرگان مراکز خرید و برندها رونمایی شد

برند تجارت طلایی ثبت جهانی شد

کد: 13951111228893545

https://goo.gl/cOH7Ri

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت جهانی برند بر اساس قوانین سازمان تجارت جهانی WTO و توافقنامه Trips صورت می‌گیرد و به شما این اجازه را می‌دهد که از مشخصه ®استفاده نمایید و این جمله را به عنوان هویت سرزمینی برند درج کنید‌.

مهندس شاهرخ کشاورز سردبیر و مدیر مسئول ماهنامه تجارت طلایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ماهنامه تجارت طلایی، رونمایی از سند ثبت جهانی برند تجارت طلایی در مراسم پنجمین سالگرد آغاز به کار ماهنامه تجارت طلایی که جمعه اول بهمن ماه در هتل اوین برگزار شد.
ثبت جهانی برند اصطلاحی است که مترادف با 2 واژه«جهانی‌سازی» و «تجاری سازی‌» برند است، ثبت جهانی برند بر اساس قوانین سازمان تجارت جهانی WTO و توافقنامه Trips صورت می‌گیرد و به شما این اجازه را می‌دهد که از مشخصه ®استفاده کنید و این جمله را به‌عنوان هویت سرزمینی برند درج کنید‌. 

این ماهنامه تنها نشریه تخصصی مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری و برندها، با هدف آگاهی‌بخشی و اثربخشی در حوزه صنعت مراکزخرید و صنعت خرده‌‌فروشی انتشار یافته و تاکنون همانند پل ارتباطی میان برندها و مراکزخرید در جهت یکپارچه‌سازی و تعامل این دو عنصر مهم تجاری نقش‌آفرینی کرده است.

بر اساس این گزارش، برگزاری سه دوره همایش با نام تقدیر و تجلیل از برترین برندهای مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری توسط ماهنامه تجارت طلایی موید این نکته است که این نشریه دغدغه فرهنگ‌سازی، استانداردسازی و بروزرسانی صنعت مراکزخرید را نیز در کارنامه کاری خود دارد و در جهت معرفی بهترین مجتمع‌های تجاری ایران و برندهای فعال در مراکزخرید به ایرانیان و جهانیان گا‌مهای موثری برداشته است.

عضویت در مجمع جهانی مراکزخرید(ICSC) این مجموعه را یک گام به جهانی شدن نزدیک کرد و در تاریخ 26 دسامبر 2016 نیز در گام بلندتری برند تجارت طلایی ثبت جهانی شد تا این شرکت الگویی در جهت جهانی‌سازی و تجاری ‌سازی سایر برندهای ایرانی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه تجارت طلایی

ماهنامه «تجارت طلایی» اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند­های برتر در جهت برطرف کردن برخی چالش های مدیران مراکز خرید و مشکلات آنها از زمان احداث ساختمان مورد نظر تا روز بهره ­برداری، اجاره، فروش و آغاز به کار آن، گام ­های موثری برداشته است. و همچنین در تعامل با برندهای برتر فعال در کشور و خارج از کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]