اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231576943

حاشیه‌های نمایشگاه اینترسک دبی 2017

هشدار برای ورود دستگاه‌های بی‌کیفیت حضور و غیاب

کد: 13951116231576943

https://goo.gl/gQCNPb

، تهران , (اخبار رسمی): اتفاقی که در صنعت خودروی ایران افتاده، در حال رخ دادن در دیگر حوزه‌های صنعتی است.

مهندس ماشاالهی مدیرعامل شرکت افق فرا ویژن در نمایشگاه اینترسک دبی 2017

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی افق فرا ویژن، نگاهی به فعالیت‌های یکی از کمپانی‌های چینی دستگاه حضور و غیاب، در حاشیه نمایشگاه اینترسک دبی نشان می‌دهد که این مجموعه سعی دارد با استفاده از فرصت طلبی و عدم آگاهی برخی فعالان بازار داخل ایران، محصولات با کیفیت پایین را وارد کشور کند.

بر اساس این گزارش، چند سالی است که یک کمپانی تولیدکننده چینی دستگاه حضور و غیاب، چشم به بازار ایران دوخته و بسیاری از شرکت‌های ایرانی از این تولید کننده چینی دستگاه حضور و غیاب و سیستم کنترل تردد خریداری کرده و وارد ایران می‌کنند.

این رخداد دقیقا مانند اتفاقی که در صنعت خودرو در کشور ما افتاد  و حالا در حال رخ دادن برای محصولات حضور و غیاب است.

این وقایع در شرایطی است که  نمایشگاه اینترسک دبی امسال، حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و تکنولوژی‌های به روزتر و قیمت‌های رقابتی به شرکت‌های ضعیف چینی هشدار می‌داد که تنها قیمت پایین تضمین فروش نیست؛زیرا شرکت‌های تولید کننده دیگر علاوه بر قیمت‌های رقابتی، تکنولوژی به روزتر و کیفیت‌های بالا را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.

ناگفته نماند که این شرکت چینی در تلاش است که بر کیفیت محصولات خود بیافزاید با این حال در مقایسه با برخی دیگر از برندهای چینی هنوز فاصله زیادی وجود دارد.

همچنین امسال این شرکت سعی کرده بود تا با تبلیغات در ایستگاه متروی نمایشگاه توجهات را به خود جلب نماید.

در همین حوزه بالا بردن اطلاعات مشتریان دستگاه‌های حضور و غیاب و درک تفاوت محصولات به روز با تکنولوژی بالا با برخی محصولات کیفیت پایین اهمیت یافته تا مانع ورود جلوگیری وارادت محصولات بی کیفیت،  در این شاخه صنعتی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]