اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951124234756924

اگر در تدارک برگزاری رویداد هستید بدانید

سالی پر از مشارکت در استارتاپ ویکند

کد: 13951124234756924

https://goo.gl/8Jr2L8

، اصفهان , (اخبار رسمی): از تابستان ۱۳۹۴ تا کنون با برنامه جدید آکادمی، تعداد بیشتری از رویدادها مورد توجه قرار گرفته و در برگزاری بیش از ۲۰ رویداد، از جمله رویدادهای دانشگاهی در شهرهای مختلف کشور مشارکت رقم خورده است.

استارتاپ ویکند موبایل

آکادمی مجازی ایرانیان به عنوان برند بین المللی آموزش مجازی ایران، با حداکثر توان در جهت حمایت از این رویدادهاست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آکادمی مجازی ایرانیان،. در سالهای ۸۴ تا ۸۷ این مجموعه در دوره ای یک استارتاپ بود که در عمل استارتاپ مفهومی جدی در ایران نداشت و  حمایت خاصی هم از این مجموعه ها وجود نداشت.

بر پایه این گزارش، از زمان شروع رویدادهای کارآفرینی مانند استارتاپ ویکند، آکادمی مجازی ایرانیان به عنوان برند بین المللی آموزش مجازی ایران، مشتاقانه با حداکثر توان در جهت حمایت از این رویدادها عمل کرد.

این همکاری‌ها در حوزه های مختلفی همچون حمایت مالی،همکاری در برگزاری،پشتیبانی علمی و آموزشی،پشتیبانی از تیم‌های برتر و ارائه زیر ساخت‌های آموزش مجازی بود.

همچنین پشتیبانی از پروژه ها، حمایت از برخی پروژه های مورد علاقه و حمایت علمی از تمام شرکت کنندگان از دیگر فعالیت ها در این دوره بوده است.

بر پایه این اطلاع، از  تابستان ۱۳۹۴ تا کنون با برنامه جدید آکادمی، تعداد بسیار بیشتری از رویدادها مورد توجه قرار گرفت و آکادمی در برگزاری بیش از ۲۰ رویداد، از جمله رویدادهای دانشگاهی در شهرهای مختلف کشور مشارکت داشت.

استارتاپ ویکندها، ماراتون برنامه نویسی دانشگاه شریف، رویداد کارآفرینی دانشگاه تهران، رویداد Business Sharks در کشورهای مالزی، امارات، ترکیه، آذربایجان و ایران، نگرش ناب، رویداد ایده تا عمل دانشگاه آزاد اسلامی، رویداد کارآفرینی موبایل و … عناوین تعدادی از این برنامه ها بوده است.

بر این اساس، اگر شما نیز در تدارک برگزاری رویدادی هستید، می توانید از طریق ایمیل [email protected] با ما تماس بگیرید تا از این تجربه بهره ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی مجازی ایرانیان

آکادمی مجازی ایرانیان، به عنوان اولین مرکز رسمی آموزش مجازی فنی و حرفه ای ایران، بخشی از برنامه جهانی گسترش دانش در کشورهای در حال توسعه، برای همیشگی نمودن فرایند انتقال دانش است. در سال 88 این مدل کسب و کار آکادمی مجازی ایرانیان را از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنده عنوان کار آفرین برگزیده ملی کرد. نشان عالی مدیر سال و مدیر موفق ملی در عرصه جهان اسلام، عناوین مهم دیگر آکادمی هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش