اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236815089

در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

«جابینجا» برای دومین بار بهترین سایت استخدامی شد

کد: 13951130236815089

https://goo.gl/5Q1LTe

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره وب و موبایل ایران، این وب‌سایت در میان بیش از ۱۵ هزار وب‌سایت نامزد‌شده نه تنها از نگاه مردمی بلکه از نظر داوران نیز تندیس بهترین وب‌سایت اشتغال و کاریابی را به خود اختصاص داد.

تندیس نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت جابینجا (Jobinja)، با توجه به اینکه برگزیدگان این جشنواره به دو صورت داوری و مردمی انتخاب می‌شوند، این شرکت به‌عنوان بهترین وب‌سایت در گروه اشتغال و کاریابی شناخته شد ضمن آنکه  «جابینجا» موفق شد بار دیگر موفقیت سال گذشته‌ خود را تکرار کرده و در هر دو دسته، جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

ماهیت فرآیند استخدام و نقشی که این مُهم در زندگی افراد و موفقیت صاحبان کسب و کار دارد،‌ سرلوحه کار این شرکت قرار گرفته و با توجه به نیاز و اولویت‌های کاربران بومی و همگام با به‌روزترین تکنولوژی‌های جهان تعریف می‌شود که به‌عنوان زیرساختی برای معارفه و شروع تعامل کارجو و کارفرما،‌ این وب‌سایت به کارجو این امکان را می‌دهد، تا تنها در چند دقیقه، یک رزومه استاندارد بسازد و بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و حرفه‌ای‌اش پیشنهادهای کاری مرتبط را دریافت کند.

برپایه این گزارش، هر سازمان در وب‌سایت این شرکت دارای یک پروفایل است که اطلاعات کاملی از فعالیت‌های شرکت، ارزش‌ها و فرهنگ سازمانی آن را در اختیار کارجو قرار می‌دهد؛ این وب‌سایت امکانات پیشرفته‌ دیگری را نیز برای شرکت‌ها فراهم ساخته تا بتوانند نیروی متخصص مورد نیازشان را با بهینه‌ترین هزینه و کوتاه‌ترین زمان ممکن بیابند.

هدف این سرویس تسهیل در معرفی نیروهای متخصص بر اساس مهارت و استعدادهای مورد نظر یک سازمان یا شرکت است که با فرهنگ سازمانی کارفرمایان نیز سازگار باشند.

محمدرضا خانی، مدیرعامل و موسس جابینجا درخصوص این رخداد اظهار داشت: سال گذشته برای این شرکت، سالی پر از چالش‌های جدید بود و تمرکز اصلی ما بر روی ساخت خدمتی بود که بر اساس نیازهای بازار کار و شرایط استخدام در ایران طراحی شده باشد؛ انتخاب شدن به عنوان بهترین سایت استخدامی، هم از نگاه مردم و هم داوران جشنواره، مهر تاییدی بر تلاش‌های شبانه‌روزی ما در سال گذشته است.

موفقیت این وب‌سایت در بخش اشتغال و کاریابی نهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای دومین سال پیاپی هم در نگاه داوران و هم انتخاب مردمی،‌ گواه موفقیت تلاش تیم جوان جابینجا در ارایه  مفهومی نوین و موفق در صنعت استخدام ایران است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره وب ایران می‌توانند به این آدرس سایت و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وب‌سایت استخدامی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جابینجا (Jobinja)

جابینجا پلتفرمی برای جذب نیروی انسانی متخصص در ایران است. شرکت‌ها با درج آگهی استخدام در جابینجا و استفاده از امکانات حرفه‌ای، امکان دسترسی به صدها کاندید مرتبط برای موقعیت شغلی شرکت‌شان را خواهند داشت. جابینجا می‌کوشد تمام امکانات مورد نیاز برای یک استخدام ایده‌آل را در یک ابزار واحد جمع‌آوری کند تا جذب نیروی انسانی با هزینه کمتر و سرعت بیشتر امکان‌پذیر شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]