اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201237396759

ششم اسفنددر باشگاه بولینگ انقلاب انجام می‌شود

جشن اختتامیه مسابقات تیراندازی باشگاه انقلاب

کد: 13951201237396759

https://goo.gl/48cEsV

، تهران , (اخبار رسمی): جشن اختتامیه مسابقات تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب، روز ششم اسفند ماه با حضور مسئولان و برگزیدگان این مسابقات در باشگاه بولینگ این مجموعه برگزار می‌شود.

برپایی اختتامیه مسابقات تیراندازی باشگاه انقلاب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب، دراین مراسم قهرمانان هشتمین دوره از مسابقات تیراندازی زمستانه باشگاه انقلاب معرفی و جوایز نفیسی به آنها اهدا می‌شود. 

براساس این گزارش، هشتمین دوره مسابقات تیراندازی باشگاه انقلاب در بهمن ماه امسال در دو تیم نوجوانان و بزرگسالان و دو بخش بانوان و آقایان به صورت مجزا برگزار شد. شرکت کنندگان دراین مسابقات در دو رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه به رقابت پرداختند. 

در پایان این رقابت‌ها از میان شرکت کنندگان از هر رشته تفنگ و تپانچه شش نفر ازمیان تیم‌های نوجوانان و بزرگسالان و در بخش‌های بانوان و آقایان انتخاب شده‌اند و در مجموع  10 نفر ( به علت اشتراک نفرات دوم) به عنوان قهرمان تیراندازی باشگاه انقلاب برگزیده شده‌اند.

حال روز جمعه ششم اسفند ماه جاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در محل باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور مسئولان باشگاه بولینگ و سایر باشگاه داران این مجموعه ورزشی و همچنین شرکت کنندگان درمسابقات به همراه خانواده آنها برگزار می‌شود. 

دراین مراسم، پس از اهدای جوایز به قهرمانان، مسابقات بولینگ خانوادگی برگزار می‌شود. گفتنی است، آیین اختتامیه مسابقات زمستانه تیراندازی از ساعت 15 تا 17 روز جمعه ششم اسفند برپا خواهد شد.         

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه بولینگ انقلاب

باشگاه بولينگ مجموعه ورزشي انقلاب كه ساخت آن حدود دو سال به طول انجاميد ، از نظر تکنولوژی و کيفيت ساخت با مدرنترين باشگاه های بولينگ جهان رقابت می کند . اين باشگاه دارای 24 خط بولينگ از نوع اتوماتيک همراه باسيستم امتيازدهی خودکار و دارای مکانيزم توپ برگردان اتوماتيک ( 11 ثانيه زمان رفت و برگشت توپ ) و همچنين 12 ثانيه زمان تنظيم مجدد برای پـرتاب بعدی می باشد که بـا استانـداردهای جهانـی ، مطابـقت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]