اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203237876943

رونمایی از داشبورد مدیریتی حضورو غیاب«افق‌فراویژن»

کد: 13951203237876943

https://goo.gl/kxiRNv

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه این شرکت، با نام داشبورد مدیریتی در سالن همایش برج نگین رضا رونمایی و به بازار عرضه شد.

نمایی از داشبورد مدیریتی حضور و غیاب افق فرا ویژن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت افق فرا ویژن ، اول اسفندماه سال نود و پنج سالن همایش برج نگین رضا میزبان رونمایی از داشبورد مدیریتی حضور و غیاب، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه سیستم‌های کنترل تردد پرسنل ، حضور و غیاب اثر انگشت و تشخیص چهره ارایه شده و با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تهیه گزارشات در لحظه به صورت چارت‌های گرافیگی و همچنین گزارشات لحظه‌ای از پرسنل مجموعه به عنوان مثال کدام پرسنل با تاخیر بیشتر در طول یک ماه وارد مجموعه شده اند و ... را ارائه کند تا این خدمت تازه دیگر نیازی نیست مدیران که زمانی زیادی برای چک کردن گزارشات متنی و خشک نرم افزار حضور و غیاب را ندارد وقت بگذارند را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، داشبورد مدیریتی حضور و غیاب دارای محاسنی است که اعم از این نرم افزار در بستر وب طراحی و تولید شده و یکی از بارزترین خصیصه‌های این محصول نصب در تبلت و مشاهد گزارشات در تلفن همراه است و مدیران می‌توانند با این نرم‌افزار مدیران به راحتی تصمیمات مدیریتی خاصی را که به نفع مجموعه باشد را اتخاذ کرده تا با سرعت بیشتری نتیجه را تجربه کنند.

حمیدرضا ماشاالهی مدیرعامل شرکت «افق فرا ویژن» تولید این محصول را نتیجه 18 ماه تحقیق و توسعه و کمک گرفتن از بازخور مشتریان افق فرا ویژن و کار در این مجموعه دانست و گفت: حدودا هشت ماه برای تولید این محصول از ابتدای امسال  آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را از ابتدای اسفند 95 اعلام و ادامه داد: این محصول قیمت‌گذاری شده و با توجه به نزدیک بودن سال نو با تخفیف 50 درصدی به مشتریان قبلی مجموعه افق فرا ویزن قابل عرضه است، علاقه‌مندان و مشتریان افق نیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش شرکت با تلفن 45892-021 تماس بگیرند و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]