اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203237885214

کمپین «رنگ‌مهربانی» با همکاری بنیاد خیریه نیکوکاران شریف برگزار می‌کند

رنگ مهربانی٬ هدیه «الارو» به سفره هفت‌سین شما

کد: 13951203237885214

https://goo.gl/nXhyRj

، تهران , (اخبار رسمی): این کمپین به مناسبت شروع سال جدید و استقبال از این عید ملی و باستانی با همکاری بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف اجرا می‌شود.

کمپین رنگ مهربانی

برند الارو به مناسبت نوروز تخم مرغ هایی را که به دست کودکان بی سرپرست و کودکان کار رنگ آمیزی شده اند خریداری کرده و در پایگاه های کل کشور به مصرف کنندگان و همراهان همیشگی الارو هدیه می دهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت ویوناسان٬ واردکننده برند «الارو» به مناسبت نوروز تخم مرغ‌هایی را که به دست کودکان بی‌سرپرست و کودکان کار رنگ‌آمیزی شده‌اند را خریداری کرده و در اسفندماه ۹۵ در پایگاه‌های کل کشور به مصرف‌کنندگان و همراهان همیشگی الارو هدیه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، مهربانی با دستان این کودکان بر روی تخم مرغ ها نقش بسته است و این برند، آن را به سفره‌های هفت‌سین امسال شما هدیه می‌کند تا یادآور مهربانی در این دنیا باشیم. 

همراه این تخم‌مرغ‌ها٬ بوکمارک‌هایی (نشان لای‌کتاب) زیبا نیز هدیه داده می‌شود که این نشان، زمان کتاب‌خوانی استفاده می‌شود تا هنگامی که کتاب را می‌بندید آن را در صفحه  آخر خوانده شده قرار دهید.

بوکمارک رنگ مهربانی با این کاربرد به یادگار خواهد ماند تا با دیدن آن لبخند مهربانی بر لبانمان نقش بندد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الارو

شرکت ویوناسان، با هدف مراقبت از سلامت و پوست و کمک به بالا رفتن سلامتی و بهداشت جامعه، برند Ellaro را در سال 89 وارد بازار ایران کرد. ویوناسان نمایندگی آسیا و خاورمیانه این برند است که فعالیت خود را به عنوان نماینده انحصاری واردات، توزیع و فروش انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]