اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203238287032

در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد

«در سفر» بهترین سایت گردشگری و سفر از نگاه مردم

کد: 13951203238287032

https://goo.gl/6XXn9x

، تهران , (اخبار رسمی): «در سفر» جایزه بهترین سایت در شاخه گردشگری و سفر از نگاه مردم را برای ارائه مطالب مناسب و راهنمایی مسافران در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران به دست آورد.

وب سایت darsafar.ir

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «در سفر»، در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران این وب‌سایت موفق به کسب جایزه بهترین سایت در شاخه گردشگری و سفر از نگاه مردم به خاطر ارائه مطالب مناسب و راهنمایی مسافران شد.

رضا نظربیگی مدیر این وب‌سایت با اعلام این خبر گفت: نهمین جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در صنعت وب و موبایل برگزار شده که در پایان آن به برگزیدگان در زمینه‌های مختلف تندیس این جشنواره اهدا می‌شود.

وی به تلاش‌های انجام شده در مجموعه برای کسب این عنوان اشاره و افزود: وب‌سایت «درسفر» تلاش دارد بهترین مقاصد گردشگری در جهان را به ایرانیانی که قصد سفر دارند به طور کامل معرفی کرده و مسافران را با اماکن دیدنی، مراکز خرید، خوراکی‌های محلی و هر آنچه که در سفر به هر شهر در جهان به دانستن آن نیاز باشد آشنا کند.

وی ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: با وجود قرار گرفتن نام این وب‌سایت درمیان 5 وب‌سایت برتر ایران در شاخه گردشگری و سفر از نگاه داوران جشنواره، تمام تلاش خود را برای تکمیل کردن سایت و افزودن امکانات جدید برای استفاده بهتر مسافران به کار گرفته شد.

گفتنی است این جشنواره با حضور حدود 20 هزار شرکت و مجموعه فعال در عرصه وب و موبایل به میزبانی شهر تهران در سالن همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسفر

در سفر - معرفی اماکن دیدنی و مراکز خرید شهر های جهان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]