اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203238307034

ابزاری مهم برای رشد فروش رونمایی شد

«آفتابه» ابزار شرکت‌ها برای دستیابی به رقابت پذیری

کد: 13951203238307034

https://goo.gl/EMYT8J

، محمود آباد , (اخبار رسمی): مدتی است که در کنار سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور، سایتی آرام آرام در حال ورود به صنعت آگهی و تبلیغات اینترنتی است که با استراتژی درآمدی کاملا متفاوت به این عرصه ورود کرده است.

آفتابه، ابزار شرکتها برای دستیابی به رقابت پذیری

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی سایت آفتابه، دلیل اصلی راه اندازی این وب­سایت، عدم کارآمدی لازم در سیستم‌های تبلیغاتی و آگهی در کشور ایران است.

رضا جمالی مدیر موسسه  آفتابه، با اشاره به اینکه سایت‌های خوبی در ایران به فعالیت مشغول هستند،گفت: عموما این سایت ها برای فروش محصولات دست دوم خیلی کاربرد دارند و برای فروش خدمات، محصولات صنعتی و همینطور محصولات فروشگاه‌های اینترنتی، راه مناسب تبلیغاتی در ایران وجود ندارد و تجربیات شخصی ما نشان می‌دهد هزینه‌هایی که در روی چنین سایت‌هایی برای تبلیغات محصولات و خدمات انجام دادیم، با بازدهی ضعیفی همراه بود.

او ادامه داد:فرض کنید شما روی یک سایت، آگهی ویژه قرار می‌دهید و بلافاصله بعد از پرداخت وجه آگهی ویژه، مسئولیت سایت آگهی به شما (یعنی مشتری) پایان می‌­پذیرد؛ دیگر برای آن سایت مهم نیست که شما با آگهی خود، چیزی می‌فروشید یا خیر؟حال سئوال این است که آیا برای شما بازدهی داشته یا خیر؟

وی افزود: در سایت آفتابه ما بر این نکته تاکید می‌کنیم که برای کلیه آگهی‌های ویژه به صورت تک به تک، وقت صرف می‌شود و در کمترین حالت، برای چنین آگهی­‌هایی، سئو انجام می‌دهیم تا مشتری­‌های واقعی آن محصول یا خدمات که در موتورهای جستجو، عنوان و مشخصات محصول یا خدمات را جستجو می‌کنند، زودتر بتوانند این آگهی ویژه رو پیدا کنند و بعد از مشاهده این محصول در آفتابه، به سایت اصلی یا شرکت اصلی اون محصول متصل بشوند.

جمالی تاکید کرد: آفتابه این استراتژی را به عنوان مهمترین عامل درآمدزایی خودش قرار داده تا مشتریان و آگهی دهندگان رو به خود وابسته کند تا با افزایش فروش آگهی دهنده، همه آگهی دهنده ها برای فروش بیشتر به ما اعتماد کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه  در حال حاضر 9 نفر پشتیبان به صورت تمام وقت روی سایت به فعالیت مشغولند گفت: 22 نفر هم بازاریاب به صورت دورکاری از سراسر کشور با این مجموعه  همکاری دارند که خوشبختانه همگی از این سایت درآمد مناسبی کسب می‌کنند.

او تصریح کرد: بر اساس برنامه­‌ریزی‌­هایی که انجام داده­‌ایم، تعداد کارمندان مستقیم این مجموعه تا پایان نیمه اول سال 96 به حداقل 20 نفر و تعداد بازاریابان باید به 300 نفر برسد .همچنین در مورد ارائه نمایندگی و استخدام بازاریاب‌­های فعال، هیچ محدودیتی وجود ندارد و همینجا از همه افراد فعال حتی دانشجویانی که تمایل به بازاریابی دارند دعوت به همکاری می‌کنیم.

گفتنی است با نگاهی به سایت آفتابه (www.Aftabe.com) ، متوجه خواهید شد که محصولات دست دوم هم توسط مردم به فروش گذاشته شده اما تمرکز اصلی  و در واقع حدود 90 درصد درآمد آفتابه از تبلیغ محصولات و خدمات دست اول است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفتابه

آفتابه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی دانش بنیان، تلاش دارد تا با بکارگیری استراتژی های جدید بازاریابی آنلاین، به مهمترین ابزار تبلیغاتی شرکتهای خدماتی، تولیدی و فروشگاههای آنلاین تبدیل شود. آفتابه معتقد است که تنها راه برای موفقیت، ایجاد وابستگی شرکتها به این ابزار میباشد به گونه ای که عدم استفاده از آفتابه توسط یک شرکت، به معنای عقب ماندن در استراتژیهای رقابتی نسبت به رقبا خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]