اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951214241356943

محصول تازه افق فرا ویژن معرفی شد

رونمایی از پکیجِ هوشمندسازی باشگاه ورزشی

کد: 13951214241356943

https://goo.gl/epsN9s

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه افق فرا ویژن با نام پکیج کامل اتوماسیون و هوشمند سازی اماکن و باشگاه های ورزشی در محل شرکت افق فرا ویژن رونمایی و به بازار عرضه شد.

پکیج هوشمندسازی باشگاه ورزشی رقیب تازه نفس بازار 

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی افق فرا ویژن، اسفند 95 محل شرکت افق فرا ویژن میزبان رونمایی از پکیج هوشمندسازی باشگاه های ورزشی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه اتوماسیون و هوشمند سازی باشگاه های ورزشی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر امکان تفکیک باشگاه به ساعات مختلف برای آقایان و بانوان، قابلیت تعریف زمان تردد بصورت ماهانه، جلسه ای، یک روز در میان و … امکان کنترل شهریه‌ها به صورت نرم افزاری و اتوماتیک و امکان تهیه گزارش حقوق مربیان  را ارائه کند تا این خدمت تازه با کمک ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری بتواند ورزشکاران، مربیان، تردد آنها، بوفه، کمدها، حقوق مربیان، شهریه‌ها و تمامی فرآیندهای موجود در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی را مدیریت و محیطی مدرن و هوشمند در باشگاه های ورزشی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، پکیج هوشمندسازی باشگاه های ورزشی دارای محاسنی است که اعم از جدیدترین نرم افزارهای مربوطه است و می‌تواندباعث جلوگیری از اشتباهات، خطاهای انسانی و افزایش بهره‌وری در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شود.

مهندس ماشاالهی مدیرعامل افق فرا ویژن تولید این محصول را نتیجه چندین ماه  کار در این مجموعه دانست و گفت: مراحل تحلیل بازار برای تولید این محصول از از ابتدای سال  آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را اسفندماه اعلام و ادامه داد: براساس بررسی های انجام شده و نیاز بازار ، جهت کمک به افزایش فرهنگ محیط های ورزشی و مدرنیته کردن باشگاه ها تصمیم بر آن گرفتیم با توجه به پتانسیل موجود در شرکت افق فرا ویژن ، پکیجی را به مشتریان ارایه دهیم تا از این طریق بتوانیم گامی برای رسیدن به استانداردهای جهانی محیط های ورزشی برداریم.

تیم افق توانست طی ماه ها تلاش در اسفند ماه ، پکیچ جامعی را به مشتریان ارایه دهد تا مدیران باشگاه ها و اماکن ورزشی بتوانند با استفاده از این پکیج ، باشگاه خود را با استانداردهای روز دنیا تنظیم کنند.

به طور کلی پکیج هوشمندسازی باشگاه شامل سخت افزار مناسب مثل دستگاه‌های اثر انگشت، تشخیص چهره، گیت‌های کنترل تردد، قفل‌های برقی؛ نرم افزار مناسب کنترل تردد باشگاه ورزشی با امکان گزارشات متنوع؛ قفل کمد باشگاه ( RFID) به همراه دستبند های مربوطه و سیستم مدیریت انبار و بوفه است.
گفتنی است مدیران و مربیان برای افزایش کیفیت خدمات و مدیریت باشگاه خود می‌توانند از پکیج هوشمندسازی افق استفاده کنند تا بتوانند علاوه بر افزایش بهره وری، سیستم نظارتی و هوشمندی را برای اداره کردن باشگاه در اختیار داشته باشند.

در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره رایگان ، در ساعات اداری با شماره 45892-021 تماس داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]