اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960131246587164

معرفی ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense

کد: 13960131246587164

https://goo.gl/Ddndvv

، تهران , (اخبار رسمی): ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense عطری است ملایم و تلخ؛ این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intensee عطری است مردانه و جذاب. رایحه این عطر بسیار شبیه کرید اونتوس است.

این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intensee عطری است مردانه و جذاب.رایحه این عطر بسیار شبیه کرید اونتوس می باشد.

این محصول یک ادکلن چوبی و تند برای آقایان است و به نظر کارشناسان شبیه‌ترین محصول به کرید اونتوس است. از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای کرید اونتوس باشد. این کار از موفق‌ترین کارهای آرماف است.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense با بوی لیمو و سیب آغاز می‌شود و در ادامه با یاس و رز امتداد پیدا می‌کند و در انتها مشک و عنبر و پچولی استشمام می‌شود.

عطر ادکلن آرماف – armaf یک برند جدید در حوزه عطر و ادکلن است. این شرکت در امارات عربی متحده واقع شده است و فعالیت اصلی آن تولید و طراحی عطر و ادکلن است. طراح آرماف ۶۸ عطر در کارنامه عطرسازی خود به ثبت رسانده است که همه  آن‌ها در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده‌است.

پیش‌رایحه: لیمو شیرین، انگور سیاه و سیب
میان‌رایحه: گل سرخ، یاسمن، توس
رایحه‌پایه: وانیل، عنبر، مشک، نعناع هندی

برای دیدن سایر برندها می‌توانید از فروشگاه عطر لیلیوم (ارائه‌کننده برترین برندهای عطر و ادکلن) دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیلیوم

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و ادکلن و اولین و معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس