اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960212247796022

با سایت و اپلیکشن‌ هوشمند هزاره هیچ مناقصه و مزایده‌ای را از دست ندهید

رونمایی از پایگاه پیشرفته‌ اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور

کد: 13960212247796022

https://goo.gl/OQ0gyq

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ارتباط‌ گستران هزاره پس از ارائه موفق سرویس هوشمند فرصت‌های اقتصادی کشور بر روی پلت‌فرم‌های Android و iOS به تازگی از پیشرفته‌ترین پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات، مزایدات و فرصت‌های کسب و کار کشور رونمایی کرد.

از پیشرفته ترین پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور رونمائی شد.

فعالان اقتصادی همه صنوف و صنایع می‌توانند با ثبت نام در سایت www.hezarehinfo.net سهم خود را از فرصت های اقتصادی و فضای کسب و کار کشور افزایش دهند.

با ثبت نام در سایت مناقصه‌های هزاره سهم خود را از فرصت‌های کشور افزایش دهید.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این سایت که برای نخستین بار در ایران و به کوشش متخصصان این شرکت به بهره‌برداری رسیده است می‌‌توان به فیلترینگ چندلایه هوشمند، سرویس کلید واژه در کنار دسته‌بندی تخصصی، سی ار ام و سامانه مدیریت آگهی‌ها و درخواست و پی‌گیری آن‌لاین اسناد  اشاره کرد.

فعالان اقتصادی همه صنوف و صنایع می‌توانند با ثبت نام در سایت www.hezarehinfo.net سهم خود را از فرصت های اقتصادی و فضای کسب و کار کشور به صورت طبقه بندی شده و متناسب با استان و صنف خود، افزایش دهند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتباط گستران هزاره

شرکت ارتباط گستران هزاره، به عنوان اولین شرکت در زمینه اطلاع رسانی جامع مناقصه ها و مزایده های کشور، از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با بیش از 14 سال تجربه حرفه ای، با بهره مندی از قریب به 100 پرسنل متخصص و دارا بودن بزرگترین شبکه نمایندگی در 31 استان کشور، تاکنون به عنوان شرکت پیشرو در پوشش دهی مناقصه ها و مزایده های سراسر کشور به فعالیت خود ادامه داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]