اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960603258937009

دست‌سازه‌هایی به قدمت یک سرزمین

کد: 13960603258937009

https://goo.gl/kU19FG

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): شعار تبلیغاتی، جمله‌ای است جذاب مختص برندها و برندسازی نمایشگاه که در کمپین‌های ارتباطات یکپارچه بازاریابی به همراه دیگر ابزارها به کار گرفته می‌شود تا با تکرار آن در رسانه‌های مختلف، باعث جلب توجه، رساندن پیام و در نهایت پایدارسازی پیام به مخاطب شود.

دست سازه هایی به قدمت یک سرزمین
دست‌سازه‌هایی به قدمت یک سرزمین

جلسات اولیه‌ای در اتاق فکر آژانس تبلیغاتی باروک با همکاری نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه برگزار شد تا به واژه‌هایی برسیم که بتوانند نزد افکار عمومی موثرتر عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی آژانس تبلیغاتی تمام خدمت باروک، یکی از بنیان‌گذاران این مجموعه گفت: شعارها بیانگر اهداف و نگرش برند نیز هستند و در حقیقت مختصرترین و ظریف‌ترین شکل ممکن از بزرگ‌ترین ادعای یک سازمان است.

فاطمه خان‌محمدی افزود: با توجه به نیازها و کمبودهایی که در سطح صنعت صنایع دستی کشور مشاهده می‌شد و تحقیقات میدانی ما از فرهنگ و پیشنه مردم کرمانشاه، جلسات اولیه‌ای در اتاق فکر آژانس تبلیغاتی باروک با همکاری نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه برگزار شد تا به واژه‌هایی برسیم که بتوانند نزد افکار عمومی موثرتر عمل کنند.

خان‌محمدی تصریح کرد: پس از شناسایی واژه‌ها  نوبت به جمع‌آوری کلیدواژه‌ها رسید و متخصصان واحدهای ایده‌پردازی و کپی‌رایتر باروک پس از چند روز متوالی شعار «دست‌سازه‌هایی به قدمت یک سرزمین» را برای دهمین نمایشگاه سراسرس صنایع دستی استان کرمانشاه انتخاب و در رسانه‌های جمعی از آن رونمایی کردند.

او با بیان این‌که اولین و فراگیرترین بخش هر برند که مخاطب با آن روبرو می‌شود هویت کلامی آن برند است گفت: امروزه برندها برای حضور ابدی در ذهن مشتری و یادآوری رسالت و فلسفه وجودی خود به مشتریان و کارکنانشان دست به انتخاب شعارهای سازمانی می‌زنند که شعار منتخب در کنار نام تجاری می‌تواند نقش بسیار مهمی در دست‌یابی به جایگاه موثر و یادآوری نام شرکت بازی کند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی باروک

آژانس بازاریابی و ارتباطات باروک، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان ، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. باروک با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]