اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980714410407009

آژانس تبلیغاتی باروک حامی پویش سه شنبه‌های بدون خودرو

کد: 13980714410407009

http://bit.ly/2LP2gcG

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): آژانس تبلیغاتی باروک با هدف ارتقای سطح سلامتی و نشاط در جامعه با پیوستن به هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه، در کمپین سه شنبه‌های بدون خودرو مشارکت می‌کند.

آژانس تبلیغاتی باروک حامی پویش سه شنبه های بدون خودرو
آژانس روابط عمومی سرآوا

مجموعه باروک قصد دارد، مارکتینگ و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های این پویش را به طور عام‌المنفعه انجام دهد

پویش سه‌ شنبه‌های بدون خودرو، کمپینی است با هدف استفاده‌ کمتر از خودروهای تک‌ سرنشین تا از این طریق شهروندان، دست‌کم یک روز در هفته، به‌جای استفاده از خودروی شخصی، گزینه‌های مفیدتری مثل دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و استفاده از خودروی اشتراکی را برای انجام کارهای روزمره خود جایگزین کند. 

به گزارش روابط عمومی آژانس تبلیغاتی باروک، در راستای حوزه مسئولیت اجتماعی مجموعه باروک، به حمایت از پویش سه شنبه‌های بدون خودرو می‌پردازد.

آژانس تبلیغاتی باروک با هدف ارتقای سطح سلامتی و نشاط در جامعه با پیوستن به هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه، در کمپین سه شنبه‌های بدون خودرو مشارکت می‌کند.

مجموعه باروک قصد دارد، مارکتینگ و اطلاع رسانی فعالیت‌های این پویش را به طور عام‌المنفعه انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی باروک

آژانس بازاریابی و ارتباطات باروک، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان ، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. باروک با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی